موکت از جمله محصولاتی است که به عنوان کفپوش ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش کف در ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. کفپوش موکت به عنوان پوشش های بافتی محسوب می شوند. کفپوش موکت در طرح های متنوع و متریال متفاوت عرضه می شوند. در نتیجه افرادی که علاقه مند به خرید کفپوش نرم و قابل حمل می باشند، خرید موکت را پیشنهاد می کنیم. از ویژگی های قابل توجه این نوع کفپوش می توان به تنوع مدل و طرح و همچنین قابل جابجا بودن موکت ها اشاره نمود. در حال حاضر کفپوش پارکت و موکت جزء کفپوش های نرم و مستحکم محسوب می شوند و افرادی که علاقه مند به سبک های مدرن هستند، می توانند از مزایای این نوع کفپوش ها استفاده کنند. همانطور که می دانید موکت به عنوان یکی از قدیمی ترین کفپوش هایی است که به عنوان رایج ترین کفپوش مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در حال حاضر امکان خرید موکت در طرح های متنوع برای افراد مختلف فراهم می باشد.

خرید انواع موکت

در گذشته موکت ها با استفاده از الیاف طبیعی بافته می شدند ولی با گذشت زمان متریال مصنوعی برای بافت انواع موکت به کار برده می شود. موکت به عنوان یکی از کفپوش های مقاوم محسوب می شوند که دارای تنوع طرح و رنگبندی می باشند و هر کسی می تواند متناسب با سبک و رنگبندی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و اتاق ها با قیمت ارزان خریداری کند. موکت نمدی و موکت تافتینگ جزء دو دسته بندی کلی فناوری تولید موکت ظریف مصور می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. خرید موکت در کنار کفپوش پارکت به راحتی می تواند پوشش سطوح اتاق فرزندان خود را به بهترین و نرم ترین کفپوش ها مجهز نمائید.

یکی از پرفروش ترین موکت هایی که با قیمت مناسب به فروش می رسد، موکت های نمدی ظریف مصور می باشد که از یک لایه بافت تولید شده است و مجهز به لایۀ دیگری نمی باشد. معمولاً ضخامت این نوع موکت ها بین 5 الی 8 میلی متر می باشد که به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز به کار برده می شوند. در واقع با تجهیز کفپوش موکت برای ساختمان ها می توانید سطوح هموار و یکپارچه ای را ایجاد کنید که امکان پیاده روی بدون کفش و دمپایی برای افراد فراهم می باشد. موکت طرح داغی، سوزنی و چاپی از مدل های متنوع موکت های نمدی است که با رنگبندی های مختلف تولید می شوند ولی از نظر طراحی نسبت به یکدیگر متمایز می باشند.برای خرید پارکت یونیک به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع موکت با کیفیت

امروزه برخی از آپارتمان های نوساز را مجهز به کفپوش موکت می کنند، تا بدین وسیله بتوانند سطوح یکپارچه ای را ایجاد کنند و زیبایی دکوراسیون را بیش از پیش بهبود می بخشند. همانطور که می دانید انواع موکت مدرن و کلاسیک در طرح های متنوع تولید می شوند که نمای زیبا و منحصربفردی به جلوۀ دکوراسیون داخلی ساختمان ها می بخشد و بدین وسیله ارزش و بهای ملک افزایش پیدا می کند.

کفپوش پارکت نیز همانند کفپوش موکت می باشد، با این تفاوت که از متریال چوب ساخته شده اند و غیر قابل جابجایی می باشند ولی موکت را می توان در اندازه های مختلف متناسب با فضای اتاق خریداری نمود و در عین حال هنگام نقل مکان، آنها در ساختمان جدید مورد استفاده نمود. از این رو افراد زیادی علاقه مند به خرید موکت لاکچری پرز بلند می باشند که به دلیل داشتن قطر بالای پرز موکت، نرمی و راحتی فرش را خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری یکی از فروشگاه های معتبر در عرصۀ فروش کفپوش ساختمان از جمله انواع موکت و پارکت در تهران فعالیت می کند.

 

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 417
نمایش همه
علاقه مندی ها ()