امروزه بسیاری از افراد از باسکول های دیجیتال استفاده می کنند که باید برای تعمیر باسکول دیجیتال به تعمیرکاران حرفه ای مراجعه کنند. شما از هر وسیله ای که مدت زمان مشخصی استفاده کنید امکان دارد که دچار ایراد و یا اشکال شود. در صورتی که نحوه استفاده شما از آن وسیله هم درست و اصولی هم باشد امکان دارد در برخی از موارد به تعمیر نیاز پیدا کند. باسکول های دیجیتالی از آن دسته باسکول هایی می باشد که امروزه افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند.

باسکول دیجیتالی انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم ویژگی های متنوعی دارد که شما بهتر است با آنها آشنایی داشته باشید. پیش از اینکه هر یک از انواع باسکول ها را خریداری کنید باید به خوبی آن را از نظر قطعاتی که درونش وجود دارد مورد بررسی قرار دهید تا از عملکرد آن اطمینان خاطر به دست آورید. در این صورت زمان تعمیر تخصصی باسکول هم اطلاعات بیشتری در مورد قطعات به کار رفته شده درون آن خواهید داشت.

قطعاتی که باید برای تعمیر باسکول دیجیتال بشناسید :

برخی از مهمترین قطعاتی که جهت تعمیر باسکول دیجیتال باید به خوبی بشناسید تا در صورت نیاز آنها را تعویض و یا تعمیر کنید عبارت می باشد از :

1 کیبورد :

کیبورد یکی از مهمترین قسمت های باسکول می باشد که شما در ظاهر باسکول به خوبی می توانید آن را مشاهده کنید. یکی از ابزارهای پرمصرف باسکول کیبورد آن می باشد و به همین دلیل شاید در برخی از مواقع نیاز باشد که آنها را تعمیر کنید. برای تعمیر کردن و تعویض کیبورد بهتر است به نمایندگی آن مراجعه کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را مورد استفاده قرار دهید.  

  1. نمایشگر :

یکی از دیگر قطعات مهمی که در باسکول های دیجیتالی وجود دارد نمایشگر آن می باشد که در برخی از مدل ها تنها یک صفحه دارد و در برخی از مدل های دیگر آن هم دارای دو صفحه می باشد. سیستم نمایشگر امکان دارد در برخی از مواقع دچار ایراد و خرابی شود که باید آن را حتما تنظیم و درست کنید. مقدار وزن کالایی که روی باسکول قرار می دهید روی این وزنه به نمایش گذاشته می شود. برای تعمیر باسکول و تعمیر کردن صفحه نمایشگر باید بدانید که ایرادهای زیادی در آن امکان دارد به وجود آید و به همین دلیل بهتر است در ابتدا ایراد آن را شناسایی کنید. در صورتی که ایراد آن بسیار شدید بود بهتر است آن را به تعمیرکار حرفه ای نشان دهید.برای خرید باتری باسکول پند  به سایت مراجعه کنید. 

برد اصلی :

 از دیگر قسمت های مهمی که در تعمیر باسکول ها وجود دارد و شما آن را مشاهده نمی کنید برد اصلی آن می باشد. تعمیر باسکول . تعمیر کردن این برد نیاز به تخصص و تجربه بسیار زیادی دارد که شما بدون شک در این امر نمی توانید موفق شوید. هر یک از انواع باسکول که شما از آن استفاده می کندی دارای برد اصلی می باشد که نوع آن متفاوت است. تنها فردی که تعمیرکار باسکول دیجیتالی می باشد می تواند آن را به بهترین نحو ممکن تعمیر کند.

  1. پاور برد :

یکی از دیگر قطعات و بخش های مهمی که در باسکول وجود دارد پاور برد آن می باشد. زمانی که باسکول شما به درستی کار نکند و ایراد آن از قسمت باتری و یا برق نباشد، بدون شک باید بدانید که ایراد اصلی آن از پاور برد و یا برد اصلی می بادش. اینکه کدام یکی از قسمت های آن دچار ایراد شده است را شما نمی توانید بدون باز کردن باسکول تشخیص دهد. تعمیرکار تنها با مشاهده مشکل می تواند دلیل خرابی را تشخیص داده و شروع به تعمیر باسکول نماید.

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 463
نمایش همه
علاقه مندی ها ()