آب ژاول از جمله مواد شوینده محسوب می شود که از ترکیبات شیمیایی ساخته شده است. وایتکس، محلول سفید کننده، هیپوکلریت سدیم، آنتی فرمین و اکسید کلیرید سدیم از جمله نام های دیگر این محصول شیمیایی محسوب می شوند. کاربرد آب ژاول بیشتر مصارف تمیز کنندگی دارد و به همین دلیل برای استفاده از آن هیچ محدودیتی صنعتی و همچنین مصارف خانگی ندارد. از این رو خرید و فروش آب ژاول به صورت بسته بندی های پلاستیکی چند لیتری صورت می گیرد که متناسب با میزان مصارف خانگی و همچنین صنعتی تهیه می شوند. از ویژگی های شیمیایی آب ژاول می توان به درصد محلول هیپوکلریت سدیم در آب آشاره نمود که موجب خاصیت ضد عفونی کنندگی بالای این محصول شده است. ماهیت آب ژاول سمی است و دارای بوی تند و زننده ای می باشد و از نظر رنگ نیز مایل به زرد می باشد. از این رو این نوع مادۀ شیمیایی به دلیل اینکه کلر آزاد می کند، بهترین مادۀ شوینده به حساب می آید. یکی دیگر از نکاتی که در استفاده از محلول آب ژاول باید نسبت به آن توجه داشته باشید، این است که به هیچ عنوان جنبۀ خوراکی ندارد و در صورتی که مشاهده نمودید که فردی این محلول را مصرف کرده است، فوراً شیر بنوشد و به پزشک مراجعه نماید.برای خرید آب ژاول به سایت مراجعه نمایید. 

خرید آب ژاول

همانطور که در ابتدای مقاله نسبت به خواص وایتکس بیان نمودیم، خرید آب ژاول همواره رایج می باشد. از این رو شرکت های صنعتی، پتروشیمی، مراکز درمانی و همچنین مصارف خانگی از ویژگی های آب ژاول در جهت پاکیزگی و ضد عفونی کردن پیرامون مورد استفاده قرار می دهند. با استفاده از این محلول به راحتی می توان آلودگی و چربی های انباشته بر روی سطوح فلزات استیل و همچنین سرامیک و کاشی را از بین برد. با استفاده از مادۀ ژاول به راحتی می توان تمام میکروب ها چون قارچ، ویروس و همچنین باکتری ها را از بین برد و سطح تمیزی و نظافت محیط های مختلف را بهبود بخشید. 

کاربرد قابل توجهی که محلول آب ژاول دارد به عنوان گندزدایی و بوزدایی به کار برده می شود و دارای کابرد عمده ای در صنایع بهداشتی، نساجی و ساخت کاغذ و مقوا دارد. همچنین از آب ژاول برای تمیز کردن مخازن آب، از بین بردن بوی لبنیات، دفع فاضلاب، از بین بردن لکه های چربی و کثیفی روغن نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. تا به امروز خرید و فروش آب ژاول به عنوان مادۀ سفید کننده در مصارف خانگی رایج می باشد و روزانه می توان حجم متعدد فروش این محلول شیمیایی را در سطح کشور مشاهده نمود. در واقع از مهم ترین کاربردهایی که برای محلول آب ژاول می توان نام برد، خاصیت تمیزکنندگی و سفیدکننده بودن این محلول شیمایی است که برای تمیزکردن لباس های سفید به کار برده می شود.برای خرید شوینده و رسوب بر  به سایت مراجعه کنید. 

قیمت آب ژاول

قیمت آب ژاول به نوع بسته بندی و حجم محلول داخل ظرف بستگی دارد. لذا به طور دقیق نمی توان هزینۀ فروش آب ژاول را مشخص نمود. برای آگاهی از حجم بسته بندی های محلول آب ژاول می توانید با واحد فروش تماس بگیرید. از نکات مهمی که در بسته بندی این مادۀ شیمیایی واکنش پذیر می توان ذکر کرد، این است که از بطری و گالن های پلاستیکی استفاده می شود که نسبت به واکنش های شیمیایی حاصل از آب ژاول خنثی عمل می کنند. بدین وسیله از بخارارت آب ژاول و همچنین واکنش پذیری این محلول جلوگیری می کند.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی چندین سال است که در حوزۀ فروش انواع مواد شیمایی صنعتی و خانگی به صورت انبوه در حال فعالیت می باشد و در حال حاضر با هدف مشتری مداری، امکان فروش اینترنتی انواع مواد شوینده و شیمیایی را به صورت آنلاین در دسترس مشتریان قرار داده است.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136308312 - 02136307526

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()