آموزش از راه دور از جمله خدمات پیشرفته ای است که متناسب با بستر اینترنت به دانش آموزان ارائه داده می شود. با ورود دنیای اینترنت، بسیاری از خدمات به واسطۀ اینترنت و فضای مجازی صورت می گیرد که در زمینۀ خدمات آموزشی نیز، چندین سال است که با رونق روبرو شده است. هدف از آموزش از راه  دور، این است که بتوان مطابق با برنامه ریزی از پیش مشخص شده، با اساتید ارتباط آنلاین داشت و بدین وسیله بتوان آموزش های تحصیلی را از راه دور، به راحتی دریافت نمود. امروزه مدرسه خدمات آموزش از راه دور طرفداران زیادی دارد چون خانواده های مختلفی با مشغله های متعددی روبرو شده اند و این مسئله موجب شده تا بتوانند سطح آموزشی فرزندان خود را بهبود ببخشند. تکنولوژی های ارتباطی نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و بستر اینترنت نسبت به گذشته پهناور شده است و این مسئله موجب شده تا اقصی نقاط کشور، دسترسی کافی به فضای اینترنتی داشته باشند. در نتیجه عموم مردم می توانند به واسطۀ بستر اینترنت، شبکه های اجتماعی، ویدئو کنفرانس، تلویزیون و رادیو با دنیای بیرون ارتباط نزدیک داشته باشند و بدین وسیله بتوانند سطح ارتباطات خود را گسترش دهند.

خدمات آموزش از راه دور

همانطور که می دانید آموزش یکی از مسئولیت هایی است که انسان ها از ماه های ابتدایی تولد با آن آشنا می شوند و برای رشد جسمی و ذهنی به آن نیاز دارند. بنابراین آموزش و پرورش به صورت اختصاصی در حوزۀ خدمات آموزشی به کودکان، نوجوانان و جوانان فعالیت می کند. در نتیجه از زمانی که بستر اینترنت در سراسر کشور توسعه پیدا کرد، گروه های آموزشی متعددی با راه اندازی مدرسه آموزش از راه دور ، زمینه را برای آموزش های مجازی برای کودکان و نوجوانان فراهم نمودند، تا بدین وسیله بتوانند به خانواده ها در آموزش فرزندان خود کمک کنند. دوره های آموزش از راه دور به صورت کاملاً برنامه ریزی شده تحت نظارت معلمان و اساتید ارائه داده می شود. چرا که تمام اصول آموزشی متناسب با سنین مختلف دانش آموزان توسط گروه آموزشی مجرب و با تجربه رعایت می شود. در نتیجه دانش آموزان می توانند به راحتی در موقعیت های مکانی مختلف از خدمات بهینه آموزش از راه دور در زمان های مشخص شده استفاده کنند. در واقع استفاده از چنین خدمات آموزشی مجازی، زمان بیشتری برای آموزش و همچنین رسیدگی به تکالیف خود دارد و نیاز به ترددهای درون شهری و مواجه با ترافیک ندارند.

مزایای آموزش از راه دور در دوران کرونا

همانطور که می دانید سال 99 با ورود ویروس کرونا، امکان رفتن به مدرسه برای دانش آموزان با مشکل روبرو شد و این مسئله بر روی آموزش آنها تأثیر منفی داشت. لذا گروه های آموزشی تلاش نمودند که با راه اندازی مدرسه آنلاین یا همان مدرسه آموزش از راه دور بتوانند خدمات آموزشی رده های سنی مختلف را به صورت آنلاین و اینترنتی در اختیار دانش آموزان قرار دهند، تا بدین وسیله خانواده ها را در امر آموزش فرزندان خود یاری کنند.

لذا در حال حاضر با گسترش این نوع ویروس، خانواده ها تلاش می کنند تا بتوانند به واسطۀ دنیای اینترنت به فرزندان خود کمک کنند که از خدمات آموزش از راه دور دوران کرونا استفاده کنند و از دورۀ تحصیلی خود عقب نمانند. استفاده از این موقعیت برای دانش آموزان بهترین موقعیت را فراهم می کند که بتوانند مطابق با برنامه ریزی تحصیلی مدرسه، آموزش های تحصیلی خود را دریافت کنند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یکی از اولین مدرسه های آموزش از راه دور در ایران است که فعالیت حرفه ای خود را با دریافت مجوز رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش آغاز نموده است.

 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()