میز ناهارخوری وسیله ای برای منزل و سایر مکان های اداری و.... به شمار می رود. از میز ناهارخوری برای خوردن غذا بر روی آن استفاده می شود به همین منظور باید نوع مناسبی از آن تهیه گردد. در دکوراسیون منزل نیز میز ناهارخوری بسیار مهم بوده و می تواند هم زیبایی داشته باشد و هم کاربردی باسشد.  این وسیله در انواع بسیاری در بازار به فروش می رسد که می توان خرید میز ناهار خوری را انجام داد. 

انواع میز ناهار خوری

میز ناهارخوری کلاسیک: میز ناهارخوری کلاسیک از انواع رایج این وسیله بوده که می تواند گزینه ی بسیار مناسب برای دکوراسیون هایی با این سبک باشد. سبک کلاسیک سبکی است که همواره دارای طرفداران خود بوده و می تواند فضایی صمیمی و دلنشینی را ایجاد نماید.

میز ناهارخوری مدرن: میز ناهارخوری مدرن نوعی دیگر از انواع میز ها می باشد که در طرح های جدید و متنوعی در بازار موجود بوده و برای سبک های به روز و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. سبک مدرن دارای تنوع بالا در رنگ و طرح می باشد. برای ساخت میز ناهارخوری از چوب های مختلفی از قبیل راش ، گردو، افرا و... استفاده می شود. شما می توانید در رنگ های مختلف میز ها را تهیه کنید. برای خرید این وسیله باید دقت بسیاری به دکوراسیون داشته باشید.

انتخاب میز ناهار خوری مناسب

برای خرید میز ناهارخوری در ابتدا باید کیفیت آن را مدنظر قرار دهید امروزه انواع جنس چوب برای ساخت این وسیله به کار می رود و در وحله ی بعدی باید کیفیت ساخت را در نظر بگیرید برخی از مراکز ساخت این وسیله ، کیفت بالایی را برای آن در نظر می گیرند. هچنین سایز میز و تعداد صندلی ها بسیار مهم است که با توجه به تعداد نفرات در مکان مورد نظر باید انتخاب شود . مدل این وسیله نیز مهم است مثلا برخی از انواع مدن دارای طراحی های خاصی بوده که فضای بسیاری از مکان را به خود اختصاص می دهد و برای فضاهای کوچک مناسب نمی باشند و اگر شما فضای کمی را در اختیار دارید می توانید نمونه های جمع و جور این وسیله را انتخاب نمایید. برای اطلاع از فروش میز به سایت مراجعه کنید. 

استفاده ی مطلوب از میز ناهارخوری در دکوراسیون

زمانی که اتاقی جداگانه برای صرف غذا وجود نداشته باشد و یا آشپزخانه به اندازه ی کافی بزرگ نیست و نمی توان میز را در آن جا قرار داد باید آن را در فضای نشیمن قرار داد البته به دلیل ایجاد دکوراسیون بهتر می توان از وسیله هایی مانند کتابخانه و.... فضایی را برای گذاشتن میز جداسازی کرد. همین طور آشپزخانه هایی که دارای اپن هستند می توانند با نصب طبقه ای به عنوان نشیمن گاه اپن را به میز ناهار خوری تبدیل کنند. برخی از میز ها نیز می توانند به صورت سفارشی دیواری باشند یعنی میز به صورت تاشو بر دیوار قرار بگیرد و در زمان های دیگر آن را جمع کرد تا فضا گرفته نشود.

فروش میز ناهار خوری

میز های ناهار خوری در انواع مختلفی ساخته می شوند. مدل های مختلفی برای میز های ناهار خوری وجود دارد که در انواع جنس های مختلف از قبیل چوبی، فلزی و سنگی به فروش می رسند که در قیمت های مختلفی می باشند . امروزه میز ناهار خوری چوبی  دارای طرفداران بسیار بیشتری نسبت به سایر میز های ناهار خوری می باشد. برای خرید به مراکز فروش مستقیم لوازم چوبی خانگی مراجعه نمایید تا بتوانید با قیمت مناسبی این لوازم را تهیه نمایید. فروشگاه دیجی چوب از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع محصولات خانگی از جمله میز ناهار خوری می باشد.

 

تلفن مرکز

41256562 - 021

66300923 - 021

6231055 - 0903

آدرس : یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

info@digichoob.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()