گذر زمان از مهمترین عامل های تخریب سازه ها است، زیرا تمامی اجزاء ساختمان از قبیل سیستم تاسیسات، برق کشی، کمدها و کابینت ها پس از گذشت یک دوره مشخص به تدریج خراب می شوند و مشکلاتی را برای ساکنین به وجود می آورند که شرایط را برای بازسازی منزل فراهم می کند. اهداف متفاوتی برای بازسازی منزل وجود دارد که تعمیر و افزایش مقاومت سازه از مهمترین آن ها می باشد، اما برخی اهداف دیگر هم مانند تغییر در ساختار داخلی متناسب با سبک های امروزی، تغییر فضای داخلی ساختمان به روشی مدرن و یا حتی اعمال برخی تغییرات بر روی بخش هایی از سازه نیز در این بازسازی ها تاثیرات بسیار زیادی دارند. بازسازی منزل قدیمی با توجه به قدمت سازه و مساحت آن ممکن است چند روز یا چندین هفته طول بکشد که این میزان در هزینه های بازسازی تاثیر بسیار زیادی دارد. نوسازی فضاهای قدیمی و یا تغییر فضای داخلی ساختمان به روشی مدرن و امروزی مطابق با نظرات مشتریان در دوران اخیر متقاضیان بسیاری پیدا کرده است، و افراد در تلاش هستند تا با رعایت اصول ایمنی و استفاده از تیم های متخصص و حرفه ای در خدمات بازسازی منزل بتوانند به خوبی به خواسته های مشتریان جامه عمل بپوشانند.

سبک های بازسازی منزل

استفاده از سبک ها و قوانین طراحی مصوب در بازسازی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و به ساختمان ها هویت و اصالت می بخشد، و می توان به سادگی با اعمال برخی تغییرات در آن ها طرح های دلنشین تری مطابق با انتظارات مشتریان را طراحی و اجرا نمود، که تمامی جزئیات پروژه بازسازی منزل را در بر بگیرد. سبک های مینیمال، روستیک، مدرن، کلاسیک، سنتی، مصری، باروک و بسیاری دیگر اشاره کرد که حاصل مطالعه و بررسی بر روی جوامع مختلف، آداب و رسوم، تاریخ، تمدن و ادیان مختلف می باشد، و با اعمال برخی تغییرات در ساختار آن ها می توان برترین و معتبرترین طرح های بازسازی منزل را در جدیدترین قالب های طراحی ارائه داد، و رضایت و اعتماد مشتریان را بیش از پیش جلب نمود.

اصول بازسازی منزل

اصول بازسازی منزل هم مانند تمامی فرایند مهندسی و معماری باید طبق قوانین خاصی پیاده سازی شود، تا در حین اجرا مشکل خاصی به وجود نیایید، زیرا در امر بازسازی یک اشتباه ممکن است، سبب تخریب سازه و خسارت های بسیار زیادی برای مشتریان شود، به همین دلیل است که مراجعه به شرکت های معتبر معماری و دکوراسیون داخلی را می توان در شمار اولین گام های پروژه قرار داد. اصول بازسازی منزل قدیمی شامل اجرای پلان های متعدد از طراحی های خاص و منحصر به فرد با توجه به بوجه و مساحت پروژه می باشد، تعویض سیستم تاسیسات و لوله کشی، پنجره ها، سیستم های گرمایش و سرمایش، بازسازی سرویس بهداشتی، آشپزخانه، تعویض کابینت ها، کمد دیواری، کفپوش، دیوارپوش ها، سیستم نور پردازی همه و همه در زمره جزئیات طراحی داخلی و بازسازی منزل می باشد. برای اجرای بازسازی داخلی ساختمان به سایت مراجعه کنید. 

قیمت بازسازی منزل تهران

قیمت بازسازی منزل تهران و دیگر شهرستان ها با توجه به مساحت پروژه، نوع متریال مصرفی، سبک های طراحی و معماری، مدت زمان انجام پروژه و روش بازسازی محاسبه و تعیین می شود، و عموما در فاز های اولیه پروژه برآورد هزینه ها توسط کارشناسان انجام می شود و به اطلاع مشتریان می رسد.  برای مثال در بازسازی های جزئی مانند بازسازی آشپزخانه و غیره قیمت بازسازی منزل بسیار مناسب تر و پایین تر از دیگر روش های بازسازی می باشد، و معمولا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

بازسازی منزل قدیمی

بازسازی منزل قدیمی از جمله خدماتی است که گروه معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با تکیه بر دانش روز و همچنین کمک گرفتن از یک تیم متخصص و با تجربه به بهترین روش ممکن و با مناسب ترین قیمت به انجام می رساند. برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد و در صورت لزوم و تمایل پروژه های خود را به این مرکز معتبر سپرد.

 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()