بیل مکانیکی یکی از مهم ترین ماشین ها در ساخت و ساز ها می باشد. بیل مکانیکی دارای قابلیت هایی است که در ادامه به این قابلیت ها اشاره خواهیم کرد.

قطعات بیل مکانیکی بخش اصلی از هر بیل مکانیکی به شمار می رود. این قطعات در برند های مختلفی از قبیل قطعات بیل مکانیکی هپکو ، کوماتسو، کاترپیلار و..... وجود دارند که هر یک دارای کیفیت های مختلفی بوده و قیمت های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. قطعات بیل مکانیکی در انواع مختلفی می باشد که برخی قطعات اصلی را تشکیل می دهد و برخی قطعات فرعی که در مواقع لزوم مورد استفاده قرار می گیرد مانند مته، چکش ، گراپ و...  

هپکو از شرکت های سازنده ی ماشین آلات سنگین می باشد که با تولید قطعات بیل مکانیکی هپکو توانسته نمایندگی های بسیاری را کشور ما داشته باشد. قطعات بیل مکانیکی هپکو دارای کیفیت بالایی بوده و کارکرد بسیار خوبی از ماشین را برای ما ایجاد می کند. برای اطلاع از فروش قطعات بیل مکانیکی هپکو به سایت مراجعه کنید.

بیل مکانیکی برای کندن زمین و انتقال مواد و صالح به کار می رود. این ماشین یک ماشین بسیار کاربردی بوده و می توان برای کار های مختلف از آن کمک گرفت. بیل مکانیکی دارای قطعاتی مانند مته و چکش است که برای شکستن سنگ هایی به کار می رود که با استفاده از مواد منفجره قابل شکستن نمی باشد .

انواع قطعات بیل مکانیکی هپکو

قطعات بیل مکانیکی هپکو شامل بدنه، لوازم موتوری، موتور، چرخ ها، سیستم ترمز، سیستم هیدرولیک و..... می باشد

شرکت هپکو از سال 1354 فعالیت خود را شروع کرد و با همکاری چند شرکت معتبر دیگر مانند شرکت های پوکلین، لوکومو، ساکایی، اینترناش و دایناپاک که هر یک از کشور های دیگر بودند ، توانست فعالیت خود را آغاز نماید. این شرکت در بخش تولید انواع قطعات بیل مکانیکی هپکو و قطعات لودر و لیفتراک و دیگر ماشین های راهسازی فعالیت دارد و قطعاتی با کیفیت بالاد تولید می کند.

بیل مکانیکی دارای کابین گردان است و باکت و بازویی کاربردی دارد.

قطعات بیل مکانیکی هپکو که قطعات کاربرد های مختلف در بیل مکانیکی است که شامل مته، گراپ، چکش و سنگ جت، می باشد. داشتن قطعات جانبی برای این ماشین کارکرد های دیگری را برای آن ایجاد کرده است.

از بیل مکانیکی در مکان های ساخت و ساز و راهسازی ها و سایر پروژه های عمرانی استفاده می شود. بیل مکانیکی می تواند کار هایی از قبیل حفاری ها، خاک برداری و گود برداری ها، حمل مصالح و... را انجام دهد و یک ماشین بسیار مهم در ساخت و ساز ها به شمار می رود. همین طور که می دانیم لودر نیز برای حفاری ها به کار می رود و دارای جام بزرگ تری است اما باید دقت کنیم که بیل مکانیکی عملیات حفاری را با دقت بیشتر انجام داده و باعث نرساندن صدمه به سازه های اطراف می باشد و تمرکز نیرویش نیز در حجم کمتر باکت بالاتر می باشد. 

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی ها شامل دو نوع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری می باشد. بیل مکانیکی چرخ لاستیکی مصارف بیشتری دارد و دارای سرعت بالا در انجام عملیات می باشد. این نوع از بیل مکانیکی به دلیل داشتن چرخ های لاستیکی مناسب برای حرکت بر روی زمین های هموار است. برای خرید قطعات بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو

قطعات بیل مکانیکی هپکو شامل انواع قطعات مورد نیاز بیل بوده که در نمایندگی های آن به فروش می رسد. نمایندگی های اصلی و فروشگاه های معتبر انواع قطعات را به فروش می رساند. شما می توانید قطعات بیل مکانیکی هپکو را به صورت مطمئن از مراکز معتبر تهیه نمایید. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی انواع قطعات بیل مکانیکی هپکو و سایر برند ها را با کمترین قیمت به فروش می رساند.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()