کپسول آتش نشانی وسیله ای برای خاموش کردن آتش می باشد. این دستگاه وسیله ای ضروری برای هر مکانی می باشد. کپسول های آتش نشانی حاوی موادی هستند که باعث خفه شدن آتش می شوند. مواد داخل این خاموش کننده ها شامل آب، پودر و گاز، گاز، دی اکسید کربن می باشد که به وسیله ی خاموش کننده با فشار بر روی آتش را می گیرد.  

استفاده از کپسول آتش نشانی

همان طور که گفته شد برای استفاده از کپسول آتش نشانی باید در ابتدا ضامن را بکشد و سپس اهرم را فشار دهید تا ماده ی خاموش کننده به بیرون افکنده شود. برای استفاده از خاموش کننده باید آن را مستقیم بر روی آتش بگیرید و روی آتش به صورت مناسب پخش نمایید ، در ابتدا باید جلوی بیشتر شدن آتش گرفته شود و اگر کل سطح را با استفاده از کپسول آتش نشانی در نظر داشته باشید شاهد کم تر شدن آتش خواهید شد. برای خرید کپسول آتش نشانی به سایت مراجعه کنید. 

انواع کپسول آتش نشانی

کپسول آتش نشانی با توجه به مواد درونش به 5 دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

کپسول آتش نشانی آب، کپسول آتش نشانی مواد شیمیایی، کپسول آتش نشانی کف، کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن

مواد داخل کپسول آتش نشانی

مواد داخل کپسول آتش نشانی مختلف بوده و برای هر ماده قابل اشتعال کپسولی خاص بهتر پاسخگو می باشد. بنابراین باید کارکرد کپسول را بدانید و با مواد داخل آن آشنا شوید.

کپسول آتش نشانی آبی

خاموش کننده های آبی برای احتراق موادی از قبیل چوب ، کاغذ ، پلاستیک و لاستیک به کار می رود. این موا که شامل مواد خشک می باشد با استفاده از کپسول آتش نشانی آبی راحت تر خاموش می شوند. برای خاموش کردن این مواد باید ابتدا باید مواد خنک شوند تا بتوانند راحت تر خاموش شوند.

کپسول آتش نشانی کف و فوم

از کپسول آتش نشانی کف برای خاموش کردن مایعات استفاده می شود، البته برای مواد خشک نیز می توان از این خاموش کننده ها استفاده نمود. کنترل این خاموش کننده ها مشکل است. مواد کفی می توانند به سرعت روی مواد مایع را بگیرند و از بیشتر شدن آن جلوگیری کند.

کپسول آتش نشانی پودری

کپسول آتش نشانی پودری به دو صورت یکبار مصرف و قابل شارژ وجود دارد. این نوع خاموش کننده ها از انواع کپسول آتش نشانی های ارزان قیمت و رایج می باشد. این نوع از خاموش کننده ها برای مایعات قابل اشتعال استفاده می شود. استفاده از این کپسول آتش نشانی می تواند برای تنفس و بینایی برای مدتی مشکل ایجاد نماید.برای اطلاع از قیمت کپسول آتش نشانی co2  به سایت مراجعه کنید. 

کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن

خاموش کننده های شامل گاز دی اکسید کربن در داخل کسول فولادی نگهداری می شود زیرا فشار زیادی از جانب این گاز ایجاد می شود. کپسول آتش نشانی را نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد. این گاز بسیار سنگین بوده و به همین دلیل می تواند به خوبی سطح آتش را بگیرد و عمل خفه کردن آتش را انجام دهد. سری این نوع خاموش کننده به صورت شیپوری است تا از سرعت بسیار زاد گاز به بیرون جلوگیری کند و هدایت مستقیم تری را به سوی هدف آتش داشته باشد.

مراکز خرید و شارژ کپسول آتش نشانی

مراکز خرید کپسول آتش نشانی انواع کپسول ها را به شما ارائه می دهند و شما با توجه به نیاز می توانید آن ها را تهیه نمایید . باید دقت کنید که پس از هر بار استفاده نیاز به شارژ مجدد کپسول خواهید داشت که این مراکز شارژ کپسول را انجام می دهند.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکز معتبر خرید کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول است که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()