لوازم جانبی مویک ایر 2 از مهمترین لوازم پهباد مویک ایر 2 محسوب می شوند. در حال حاضر انواع لوازم جانبی مویک ایر 2 با هدف محافظت از پهباد در بازار عرضه می شوند که نقش مهمی در عملکرد و همچنین نگهداری پهباد دارد. هلی شات مویک ایر 2 نسل جدیدی از نسخۀ پهباد مویک 2 به حساب می آید که دارای مشخصات فنی مشابه و با کیفیت می باشد. پهبادهای مدل مویک و مویک ایر جزء محصولات شرکت DJI چین می باشد که از کیفیت عالی برخوردار می باشند و مجهبز به پیشرفته ترین لوازم جانبی هستند. از این رو برای خرید لوازم جانبی مویک ایر 2 می توانید به فروشگاه های عرضه کنندۀ محصولات پهباد دی جی آی مراجعه نمائید و متناسب با مشخصات فنی کوآد کوپتر، بهترین لوازم جانبی مویک ایر 2 را به منظور محافظت از پهباد و یا برای یدک و پشتیبانی خریداری نمائید.

فروش انواع لوازم جانبی مویک ایر 2

باتری هوشمند، شارژر فندکی، ملخ مویک ایر 2، هاب شارژر باتری، ملخ های هلی شات، مجموعه فیلترهای ND، پاور بانک، کارت حافظه، کیف شانه ای و محافظ ملخ مویک ایر 2 از جمله انواع لوازم جانبی مویک ایر 2 محسوب می شوند که نقش تعیین کننده ای در جهت و حفظ و نگهداری این پهباد دارد. در واقع نصب محافظ ملخ، موجب می شود که ملخ های پهباد هنگام پرواز در امان باشد و به راحتی به اجسام برخورد نداشته باشد. همچنین خرید باتری هوشمند مازاد به اپراتور کمک می کند که هنگام تمام شدن شارژ پهباد، نیاز به شارژ مجدد در همان لحظه نباشد و با استفاده از باتری یدک، بتوان همان لحظه به کار فیلمبرداری ادامه داد و سپس در موقعیت مناسب باتری فابریک مویک ایر 2 را شارژ نمود. در واقع فروش لوازم جانبی مویک ایر 2 به دارندگان این پهباد اجازه می دهد که بتوانند به درستی از هلی شات نگهداری کنند و در مواقع اضطراری با استفاده از باتری یدک و یا پاور بانک، در مدت زمان کوتاهی مجدداً ادامۀ فیلمبرداری را انجام دهند.

همانطور که می دانید کاربرد اصلی هلی شات مویک ایر 2 برای فیلمبرداری هوایی است که بتوانند تصاویر جذاب و فوق العاده ای را ثبت نمایند. داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک از مهم ترین مزایای نسخه های مویک و مویک ایر محسوب می شوند، علاوه بر آنکه بازو و ملخ های مویک و مویک ایر قابلیت تاشوندگی دارد و این مسئله علاقه مندان این پهباد را بیشتر نموده است. لذا هنگام خرید لوازم جانبی مویک ایر 2 بهتر است کیفیت آنها و اصل بودنشان را در نظر داشته باشید. چرا که لوازم جانبی که برای پهبادها خریداری می کنید، باید از کیفیت اصل و بالا برخوردار باشد و آسیبی به سیستم فنی پهباد وارد نکند.برای خرید لوازم جانبی مویک به سایت مراجعه کنید. 

بدترین مسئله ای که ممکن است برای افراد اتفاق بیفتد، این است که به یک منظرۀ بکر و بی همتا رفته باشید و به دلیل اینکه پهباد شما شارژ کافی نداشته باشد، نتوانید تصاویر زیبای آن منطقه را فیلمبرداری کنید. بنابراین همواره توصیه می کنیم که دارندگان هلی شات مویک ایر 2 و یا هر نسخۀ دیگری از پهبادها، دارای یک باتری هوشمند اصل یدک باشند که مواقع اضطراری بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. بدین وسیله شما می توانید مدت پرواز و فیلمبرداری مویک ایر 2 را به بیش از 30 دقیقه ارتقاء ببخشید. در ضمن خرید کیف مویک ایر 2، شما می توانید راحت تر از گذشته این پهباد را حمل و نقل و ایمن نگه دارید.

شرکت آموت به عنوان یکی از اولین مجموعه هایی است که در زمینۀ عرضۀ انواع لوازم جانبی مویک ایر 2 و سایر پهبادها در تهران فعالیت خود را با موفقیت ادامه می دهد.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()