ویدئو پروژکتور جیبی  جزء نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور محسوب می شود که مجهز به پیشرفته ترین امکانات می باشند. امروزه با خرید ویدئو پروژکتور جیبی می توانید از این دستگاه در مکان های مختلف استفاده نمائید. کاربرد مینی ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان تلویزیون سیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. این دستگاه از جمله دستگاه هایی است که کاربرد اختصاصی دارد و به دلیل طراحی خاصی که دارد، قابلیت بزرگ نمایی تصاویر را دارا می باشد. پروژکتور دستگاهی است که بر پایۀ لنز و لامپ کار می کند و بدین وسیله بستر مناسبی را برای پردازش داده ها و بزرگ نمایی تصاویر توسط عدسی و انعکاس آن به صورت نور بر روی پرده نمایشگر را ایجاد می کند. در نتیجه می توانید شاهد تصاویر در ابعاد بزرگ تر باشید که از کیفیت فول اچ دی و وضوح تصویر بالای 1920*1080 برخوردار می باشند. به همین دلیل از مزایای این دستگاه در جهت آموزش دروس و ارائه مطالب علمی به صورت فیلم و تصویر بهره می گیرند. برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی به سایت مراجعه کنید. 

فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل

امروزه فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل با استقبال زیادی در جهان روبرو شده است. در نتیجه افرادی که علاقه مند به خرید پروژکتور برای مصارف شخصی خود می باشند، می توانند این گزینه را در نظر داشته باشند. چرا که مینی ویدئو پروژکتور به دلیل ابعاد کوچک و وزن اندکی که دارد، به راحتی می توان آن را جابجا نمود و در عین حال نگهداری آن نیز بسیار راحت تر خواهد بود. لازم به ذکر است که با خرید نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور می توانید تجربۀ سینمای خانگی را برای خود به ارمغان آورید. در نتیجه می توانید فضای فرح بخشی را برای خود و همراهان ایجاد نمائید. همانطور که گفته شد، خیلی از افراد برای اینکه تلویزیون سیار داشته باشند، دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی را خریداری می کنند که بتوانند با آن فیلم و سریال و یا بازی های پلی استیشن و ایکس باکی را انجام دهند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این دستگاه ها وجود دارد، مسئله بروز بودن سیستم عامل این دستگاه می باشد که مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند. لذا تنظیم و کار کردن با برنامه های این دستگاه بسیار ساده تر از گذشته می باشد. البته لازم به ذکر است که نسل جدید دستگاه های دیجیتالی چون گوشی همراه، دوربین های عکاسی، تبلت و غیره مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند که از محیطی ساده برخوردار می باشد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت وای فای اشاره نمود که نسخه های جدید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار می باشند و امکان اتصال بدون کابل را به دیگر دستگاه های دیجیتالی میسر می سازد. در نتیجه فضای اطراف دستگاه پروژکتور بسیار خلوت تر خواهد شد.برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور  به سایت مراجعه کنید.

استفاده از قابلیت های این دستگاه موجب می شود که در محیط های آموزشی، اساتید بتوانند به صورت تصویری آموزش خود را داشته باشند. چرا که آموزش تصویری میزان یادگیری فرد را بیشتر می کند و این مسئله موجب شده که از این روش تدریس بیشتر استقبال شود و شاهد تجهیز شدن مدارس به دستگاه های ویدئو پروژکتور پیشرفته باشیم. همچنین سالن های اجتماعات و همایش و کنفرانس برای آنکه اساتید بتوانند مطالب خود را که به صورت فایل های تصویری آماده کرده اند را به مخاطبان خود ارائه دهند، نیاز به استفاده از دستگاه های پروژکتور دارند. در نتیجه هنگام خرید پروژکتور باید فضای اتاق و سالن و همچنین مشخصات فنی دستگاه ها را در نظر داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ تولید و فروش انواع ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت دارد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()