چاپ پوستر دیواری در سالهای اخیر با مقاصد و اهداف مشخصی صورت می گیرد و افراد معمولا با توجه به نوع کاربرد و نیاز خود، طرح های دلخواهشان را بر روی انواع کاغذ های مخصوص پوستر دیواری با استفاده از تجهیزات مدرن و صنعتی چاپ ترسیم می کنند، تا بهترین خروجی ممکن را از فعالیتشان داشته باشند. استفاده از طرح های مختلف کلاسیک، مدرن، اسپرت، طبیعت، منظره، دریا و بسیاری طرح های باکیفیت و شبیه سازی شده با نرم افزارهای طراحی در چاپ پوستر دیواری جدید و سفارشی تاثیر بسیار بالایی دارد، البته توصیه می شود برای افزایش کیفیت این محصولات از کاغذ های مناسب و باکیفیت همراه با جوهر مخصوص استفاده شود، تا ماندگاری این تصاویر بسیار بیشتر از قبل شود. استفاده از روکش لمینت یا سلفون هم که بر روی این روکش ها به کار می رود، مانع خرابی انواع پوستر دیواری چاپی بوسیله رطوبت، شست و شو و خراش می شود، و مقاومت این محصولات را دوچندان می کند.  قیمت چاپ پوستر دیواری  هم مانند دیگر کالاهای خدماتی با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله نوع متریال مصرفی از قبیل کاغذ چاپی، نوع و کیفیت جوهر، دستگاه چاپ و کیفیت طراحی و چاپ این محصولات سنجیده می شود، که البته با توجه به تاثیر گذاری که در محیط اطراف خود دارند بسیار ازان و مقرون به صرفه می باشند.

هدف از چاپ پوستر دیواری

هدف از چاپ پوستر دیواری معمولا برای مشاغل و سازمان های مختلف تجاری و خدماتی برند سازی، تبلیغات و بالا بردن پرستیژ کاری می باشد. با استفاده از طرح های هماهنگ با محیط ساختمان می توان چاپ پوستر دیواری را انجام داد و یک طراحی سفارشی و منحصر به فرد را پیاده سازی کرد. از دیگر کاربردهای چاپ پوستر دیواری سه بعدی می توان به رسمیت بخشیدن به همایش های مختلف فرهنگی، رسانه ای، سمینارهای علمی، کنفرانس های بزرگ تجاری و دیگر فراخوان های بزرگ با زمینه ها و موضوعات مختلف می توان اشاره کرد، که معرف سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این مراسمات می باشند.

روش های چاپ پوستر دیواری

چاپ پوستر دیواری از جمله خدماتی بود که با پیشرفت صنعت چاپ و تولید انواع دستگاه های چاپ دیجیتال و سابلیمیشن مطرح گردید، این دستگاه ها با کیفیت بسیار بالا فرایند چاپ را روی سطوح مختلف انجام می دادند و به سرعت مورد پذیرش عموم مردم قرار گرفتند. تناژ بالای رنگی، تکفکیک رنگ مناسب، وضوح تصویر و ماندگاری آن بسته به روش های چاپ پوستر دیواری متفاوت است، اما معمولا در حالت استاندارد این محصولات بسته به ابعاد و مساحتشان در ابعاد یک یا چند قطعه طراحی می شوند و در  گرماژ 100 تا 300 گرم انجام می شود، و برای محافظت از این محصولات در برابر خراش، پارگی و شست و شو بر روی آن ها یک روکش لمینت یا سلفون کشیده می شود.  در چاپ پوستر دیواری از انواع کاغذهای اکلیلی، ماسه ای، پوشالی و گلاسه در سایز های A3++، A4 و A3 استفاده می شود. چاپ پوستر دیواری به صورت سفارشی باید طرح مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزارهای طراحی آماده کرده و سپس به شرکت ارائه دهنده این خدمات بسپارید تا محصولات مورد نظر خود را بتوانید با مناسب ترین قیمت سفارش دهید و تحویل بگیرید.برای خرید پوستر دیواری خط و نقاشی  به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری ارزان قیمت

مجموعه بزرگ تزئینات داخلی دکور آفیس از فعالان صنعت چاپ پوستر دیواری ارزان قیمت و باکیفیت در کشور می باشد، که محصولات خود را با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین روش های چاپی تولید کرده و در اختیار عموم  مردم در سراسر کشور  می گذارد. متقاضیان سفارش و چاپ پوستر دیواری جذاب و اختصاصی می توانند با مراجعه به سایت این مرکز و استفاده از راهنمایی های کارشناسان این مجموعه نسبت به ثبت سفارش و چاپ این محصولات اقدام کنند، تا سفارش خود را از سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت تضمینی تحویل بگیرند و مورد استفاده قرار دهند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()