اکچویتور auma از جمله محصولات شرکت آیوما می باشد که نقش بسزایی در عملکرد دستگاه های صنعتی دارد که در آن ها، میزان حجم خروجی و ورودی جریان سیالات بسیار حائز اهمیت می باشد. کاربرد اصلی اکچویتورهای برقی برای باز و بسته کردن کامل و یا تدریجی شیرآلات به صورت مکانیزه می باشد. در واقع از زمانی که اکچویتورها ساخته شد و به بازار جهان عرضه شد، زمینه برای کاهش هزینه های مصرفی و همچنین صرفه جویی در مصرف مواد مصرفی بوجود آمده است. در حال حاضر انواع اکچویتور auma در مدل های متنوع ساخته شده است که متناسب با نوع سیستم های اتوماسیون صنعتی، دارای عملکرد متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. در نتیجه برای آنکه بدانید کدام یکی از اکچویتورهای برقی را برای سیستم خطوط انتقال خریداری نمائید، می توانید با کارشناسان فروش مشورت نمائید. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با عملکرد اکچویتورها وجود دارد، مسئله کیفیت و نحوۀ عملکرد آنها می باشد. کلیۀ اکچویتورهای برقی auma که ساخته شده اند، بر اساس استانداردهای ISO 5210 تولید می شوند که قادر به تأمین گشتاور مورد نیاز شیرآلات صنعتی برای دوران کامل و یا تدریجی می باشند. برای خرید اکچویتور auma به سایت مراجعه کنید. 

فروش اکچویتور auma

اکچویتور برقی ربع گرد auma و اکچویتور برقی تمام گرد auma از جمله پرکاربردترین انواع عملگرهای برقی آیوما می باشد که در سطح بازار عرضه می شوند. در نتیجه تکنسین های اجرا کنندۀ تأسیسات تصفیه خانه ها، کارخانجات، پالایشگاه های نفت و گاز، شرکت های تولیدکنندۀ مواد شیمیایی و غیره متناسب با نوع سیستم و میزان گشتاور ورودی و خروجی، مناسب ترین نوع عملگر برقی را تهیه نمایند. با استفاده از ساختار عملگرهای برقی یا همان اکچویتور auma به راحتی می توان نظارت و کنترل بیشتری بر روی قدرت گشتاور ورودی و خروجی شیرآلات بر حسب دبی داشت. در نتیجه قادر خواهند بود که موقعیت شیر و گشتاور اعمالی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل نمود که از سنسورهایی برای ثبت تغییرات گشتاور و ارتعاشات دما برخوردار می باشند. به استفاده از این نوع عمگرهای کنترلی، می توانید میزان گشتاور جریان شده در خطوط را در دوران های مختلف کامل و یا تدریجی تحت کنترل داشت.

اگر قصد شما از خرید اکچویتور برقی ربع گرد auma برای تأمین گشتاور مورد نیاز شیرآلات صنعتی در دوران کامل و یا تدریجی است، می توانید از مزایای این نوع عملگر برقی استفاده نمائید. بدین وسیله قادر خواهید بود که نظارت بیشتری بر روی میزان گشتاور خروجی و ورودی شیرآلات داشته باشیم. به این ترتیب می توانید از مزایای اکچویتور برقی auma در جهت کنترل جریان سیالات استفاده نمود. اکچویتور برقی ربع گرد را می توان برای شیرهای پروانه ای و توپی استفاده کرد. اکچویتور برقی به عنوان عملگری است که حالت end stop را دارد و بدین وسیله می توان برای کنترل جریان خطوط انتقال سیستم های تأسیساتی بهره گرفت. با استفاده از این واحدهای کنترل الکترونیکی به راحتی می توان، استانداردهای خطوط مختلف را به صورت کاملاً مکانیزه و الکترونیکی کنترل نمود. استفاده از سیگنال های الکتریکی در جریان خطوط اجرایی موجب می شود که در هزینه های مصرفی صرفه جویی شود و بتوان کنترل بیشتری بر روی دبی خروجی و ورودی فلکه های شیرآلات داشت. برای خرید عملگر برقی ربع گرد آیوما به سایت مراجعه کنید. 

قیمت اکچویتور auma

قیمت اکچویتور auma به نوع و سایز عملگر برقی بستگی دارد. لذا به دلیل معتبر بودن برند آیوما، امکان خرید این محصول با قیمت مناسب برای خریداران فراهم می باشد. در نتیجه برای آنکه از خرید عملگر تقلبی جلوگیری کنید، می توانید این نوع اکچویتورها را با کیفیت بالا، از فروشگاه های معتبر خریداری نمائید.

گروه صنعتی برگزیدگان به عنوان یکی از شرکت های معتبر در داخل کشور می باشد که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ فروش انواع اکچویتور auma ادامه می دهد.

 

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 513
نمایش همه
علاقه مندی ها ()