صنایع لاستیک سازی تاریخچه ای به قدمت صنعت خودروسازی دارند، که مانند دیگر صنایع تولیدی با قرار گرفتن در مسیر رشد و پیشرفت، امروزه به کیفیت های بسیار بالایی دست یافته است و فناوری های تولید انواع تایر با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده است، و متقاضیان خرید لاستیک با انتخاب های بسیار زیادی مواجه هستند و می توانند متناسب با بوجه خود در میان صدها نوع برند لاستیک سازی بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند. لاستیک ها با توجه به پهنا، سایز و فاق آن ها از یکدیگر تفکیک می شوند، و به ترتیب برای انواع خودروهای سواری، ماشین آلات کشاورزی، نیمه سنگین و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین متقاضیان خرید لاستیک در وهله اول باید به مشخصات مندرج بر روی تایرها دقت کنند، که این مشخصات شامل سایز تایر، مقاومت حرارتی، میزان تحمل بار، حداکثر سرعت، ترکیبات سازنده، فناوری تولید، تاریخ تولید و فصلی یا چهارفصل بودن آن می شود، که به راحتی و دریک نگاه تمامی اطلاعات مورد نیاز را به خریداران انتقال می دهد. قیمت  خرید انواع لاستیک از دیگر معیارهای انتخاب این محصولات برای مشتریان می باشد زیرا معمولا افراد تمایل دارند با توجه به بوجه شخصی خود مناسب ترین نوع تایر را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

خرید لاستیک مناسب

متقاضیان خرید لاستیک مناسب با توجه به تنوع بسیار بالای این بازار پر نوسان ممکن است، در میان برندهای معتبر تولیدی با تردید مواجه شوند، که در این صورت بهتر است در ابتدا با مشخصات لاستیک مناسب آشنا شوند و سپس نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند. از مهمترین ویژگی های انواع لاستیک مناسب و باکیفیت می توان به قدرت چسبندگی بالا، چهارفصل بودن، کنترل ساده در شرایط جوی متغییر، نرمی بسیار بالا، عملکرد و بازده بیشتر و غیره اشاره کرد،که البته شاخص های اندازه گیری موارد فوق در برندهای مختلف متفاوت می باشد. از برترین و پر فروش ترین کمپانی های تایرسازی خارجی می توان به لاستیک سازی میشلن، پیرلی، بریجستون، دانلوپ، هانکوک، فالکن و غیره اشاره کرد، که ویژگی های کیفیتی و تولیدی و همین طور قیمت خرید لاستیک در هر کدام از آن ها متفاوت است، این محصولات به دلیل بازده بسیار بالا در جاده ها در میان انواع تایر های مختلف جایگاه بالاتر و فروش بیشتری دارند. از دیگر ویژگی های خرید لاستیک مناسب توجه به سایز تایر و رینگ، پهنای تایر، فاق و طرح و عمر عاج تایرها می باشد، که اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با عملکرد تایرهای انتخابی به مشتریان ارائه می دهد.برای اطلاع از قیمت لاستیک سنگین و باری به سایت مراجعه کنید. 

خرید لاستیک ارزان و باکیفیت

متقاضیان خرید لاستیک ارزان و باکیفیت با مراجعه به مراکز معتبر فروش و نمایندگی های واردات و عرضه انواع تایرهای ایرانی و خارجی می توانند محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و طبق تعرفه های دولتی در سایزها و ابعاد مختلف و متنوع  انتخاب کرده و سفارش دهند. با توجه به تقاضای بسیار بالای تایر در بازارهای جهانی متاسفانه عرضه محصولات بی کیفیت و تقلبی آن ها نیز گسترش پیدا کرده است و برای مشتریان این محصولات مشکلات بسیار زیادی به وجود آورده است، اما از دیگر مزایای خرید لاستیک از نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش می توان به گارانتی اصالت کالا اشاره کرد، که به راحتی اجناس اصل و باکیفیت را از کالاهای تقلبی تفکیک می کند.

فروش لاستیک با مناسب ترین قیمت

فروشگاه اینترنتی و محبوب تایر ایرانیان سالهاست که با عرضه و فروش لاستیک با مناسب ترین قیمت و در برندهای مطرح و معتبر جهانی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید لاستیک اصل و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند. از دیگر مزایایی که این مرکز معتبر برای متقاضیان خرید لاستیک در نظر گرفته می توان به گارانتی معتبر شرکتی، ارسال سریع و مطمئن و قیمت بسیار مناسب این محصولات اشاره کرد، که این مرکز را از دیگر مراکز عرضه و فروش تایر متمایز کرده است.

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()