اتصالات جوشی از پرفروش ترین قطعات در اجرای سیستم های لوله کشی صنعتی و خانگی محسوب می شود. خرید و فروش انواع اتصالات جوشی به عنوان یکی از قطعات کاربردی است که به منظور اتصال لوله های فولادی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ساختار اتصالات جوشی به صورت فولاد یک تکه می باشد که به وسیلۀ روش های مختلف جوشکاری به یکدیگر متصل می شوند، تا بتوانند نقشۀ اجرای سیستم لوله کشی را مطابق نقشه طراحی شده، انجام دهند. عمدتاً اتصالات جوشی درزدار و اتصالات مانیسمان به عنوان دو دسته بندی کلی اتصالات جوشی در بازار عرضه می شوند که از نظر شکل ظاهری نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند. سه راهی جوشی، تبدیل جوشی، زانویی، سردنده و کپ جوشی از انواع اتصالات جوشی است که توسط شرکت های تولیدکنندۀ اتصالات جوشی به بازار عرضه می شوند. اتصالات جوشی نقش مهمی در سیستم لوله کشی گاز و سایر موارد دارد چون امکان تبدیل سایز لوله های مختلف را به یکدیگر امکان پذیر می سازد. همچنین با استفاده از اتصالات جوشی زانویی 90 درجه نیز به راحتی می توان جهت مسیر لوله ها را مطابق با نقشۀ لوله کشی اجرا نمود.

فروش انواع اتصالات جوشی باکیفیت

اتصالات جوشی مانیسمان به عنوان یکی از پرکاربردترین اتصالات جوشی است که به شکل فورج و یک تکه طراحی شده است که بدون کوچکترین درز جوشی می باشند که امکان نفوذپذیری به داخل سیستم لوله کشی را از بین می برد. لازم به ذکر است که با توجه به نوع و ابعاد لوله های به کار رفته در داخل سیستم های لوله کشی، اتصالات جوشی در ضخامت و ابعاد مختلف ساخته می شوند. در نتیجه متناسب با لوله های مختلف ساختمانی و گاز و پتروشیمی می توانید مناسب ترین نوع اتصالات جوشی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید.

در حال حاضر علاوه بر استفاده از اتصالات جوشی فولادی، انواع شیلنگ شیلان نیز در ابعاد مختلف مطابق با نقشه های لوله کشی در بازار عرضه می شوند که می توانید از آن ها به منظور انعطاف پذیری بالای سیستم های لوله کشی استفاده نمائید. در واقع شیلنگ های شیلان نیز به دلیل طراحی فنری شکلی که از آن برخوردار می باشند، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و امکان تغییر حالت آن در جهت مسیر دیگری در سیستم لوله کشی می باشد. برای خرید فلنج به سایت مراجعه نمایید.

لذا خرید اتصالات جوشی به شما کمک می کند که بتوانید مسیر لوله کشی را بهینه سازی نمائید و بدین وسیله در مصرف هزینه های مصرفی و خرید لوله های مازاد صرفه جویی نمائید. به همین منظور از این اتصالات جوشی به عنوان اتصالات کاربردی و مهم یاد می شود. معمولاً کارخانجات معتبر در ساخت اتصالات، ابعاد و ضخامت های استاندارد جهانی رعایت می شود که تناسب بالایی با لوله های فولادی عرضه شده در بازار داشته باشند. در واقع مهم ترین نکته ای که در ساخت اتصالات مطرح می باشد، مسئله رعایت استانداردهای فنی اتصالات جوشی می باشد. معمولاً سایز استاندارد اتصالات جوشی در سایزهای 1.2 اینج الی 56 اینچ می باشد که متناسب با نیاز مشتریان، قابلیت سفارشی سازی این قطعات فولادی نیز میسر می باشد.

قیمت اتصالات جوشی

قیمت اتصالات جوشی ، متناسب با نوع، سایز و کیفیت ساخت اتصالات جوشی بستگی دارد. لذا برای خرید اتصالات جوشی با قیمت ارزان، می توانید به فروشگاه های معتبر توزیع قطعات صنعتی از جمله اتصالات جوشی سیستم های لوله کشی مراجعه نمائید. اتصالات رزوه ای، سوکت ولد و لب جوش از جمله دسته بندی های اصلی اتصالات جوشی است که هنگام خرید اتصالات لوله کشی، باید نسبت به آنها توجه داشته باشید.

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ جزء یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع اتصالات جوشی چون زانویی، سه راهی، درپوش و همچنین انواع شیلنگ شیلان در تهران می باشد.

آدرس:  تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()