بررسی سبزی خردکن سبز ایران:

در این مقاله می خواهیم به سبزی خردکن سبز ایران بپردازیم. انواع سبزی ها که در زمین کشاورزی تولید می شود، غذاهای متنوعی را ایجاد می کند. نظیر: کوکو سبزی ، دلمه، آش رشته ، آش دوغ ، خورشت کرفس ، خورشت قورمه سبزی و.... که در آنها از سبزی های خوش طعم استفاده می شود. در زمان های قدیم به روش سنتی با دست سبزی های متنوعی را خرد کرده و آسیب های زیادی به پوست مردم وارد می شد و پوست دست آنها را زبر و خشک ساخته و به رنگ سبز در آورده است. به همین دلیل نیاز بود که دستگاه سبزی خرد کن تولید شود که آسیب های پوستی را کاهش دهد و زندگی را برای همه انسان ها آسان کند و از تلف شدن زمان با ارزش انسان ها صرف خرد کردن سبزی را کاهش دهد. این وسیله معجزه آسا بنام سبزی خردکن سبز ایران است. برای خرید سبزی خرد کن سبز ایران به سایت مراجعه کنید. 

از سبزی خردکن سبز ایران جهت خرد کردن سبزی های خوشبو و پر خاصیت استفاده کنید و از کیفیت عالی و بالای دستگاه لذت برده و غذاهای خوشمزه را به دلخواه خود بپزید. سبزی خرد کن را طبق مصرف خانواده خود در ابعاد مورد نیاز تهیه کنید. خاصیت مهم سبزی خردکن سبز ایران سرعت بالای دستگاه است که از فاسد شدن سریع سبزی جلوگیری کرده و در مدت زمان کوتاه تری در مقایسه با روش قدیمی با دست خرد کردن سبزی این کار را انجام داده و در نتیجه از افتادن مو به درون سبزی ها کاهش می دهد. چون در مدت زمان کوتاهی خرد کردن سبزی را انجام می دهد . از انتقال آلودگی و گرد و غبار به سبزی کاسته می شود. سبزی خرد کن سبز ایران از جمله دستگاه هایی که گارانتی و ضمانت نامه طولانی مدت داشته و نظر مثبت مشتری های زیادی را به خود جلب کرده است. کاتالوگ ها و مشخصات فنی سبزی خردکن سبز ایران کار خرید را برای مشتریان آسان کرده است.

انواع مدل ها و نکاتی در مورد نگهداری از سبزی خردکن سبز ایران :

تقریبا می توان گفت ۱۲ مدل از این برند تولید شده و به بازار جهت فروش عرضه گردیده است. بعد از استفاده از دستگاه، آن را تمیز کنید و کاملا خشک نمایید، چون ماندن آب، درون محفظه دستگاه سبب زنگ زدن و بو گرفتن درون ظرف شده و در نتیجه باعث آلوده شدن سبزی ها می شود. سبزی خردکن سبز ایران به دو صورت صنعتی و خانگی در ابعاد و اندازه های مختلف برای خرد کردن سبزی ها با حجم زیاد و حجم کم تولید می شود. در هنگام کار با سبزی خرد کن درب دستگاه را ببینید تا از پریدن سبزی به بیرون جلوگیری شود. وقتی که موتور دستگاه روشن است، آب به درون محفظه دستگاه نریزید، چون باعث سوختن موتور می شود. قدرت و سرعت موتور به اندازه سبزی خرد کن بستگی دارد. یعنی هرچه سرعت بیشتر، حجم سبزی بیشتر و حجم ظرف سبزی خرد کن بزرگتر است. برای اطلاع از فروش سبزی خردکن به سایت مراجعه کنید. 

در مکان های بزرگ از سبزی خرد کن صنعتی با حجم کاری زیاد و در مکان های کوچک با حجم کاری کم استفاده می شود. از جمله مواردی که هنگام خرید دستگاه سبزی خرد کن سبز ایران باید آنها را ساده نگرفت: جنس بدنه دستگاه ، جنس تیغه ، جنس درب ، دسته دستگاه ، قدرت و توان کاری موتور و سرعت و حجم ظرف و سنگ تیز کن مربوط به تیغه دستگاه را مورد توجه قرار داد. اگر سبزی در حجم زیادتری وارد محفظه دستگاه کنید باعث میشه که موتور دستگاه داغ شده، که اگر فن بر روی دستگاه وجود داشته باشد سبب خنک شدن موتور آن می شود. سبزی خردکن سبز ایران فن روی تمامی مدل ها ی خود گذاشته و با سرعت بالایی موجب خنک شدن موتور می شود.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()