خودروی دنا اقساطی و انواع آن:

ایران خودرو برای فروش اقساطی، خودرو های مختلفی مانند دنا اقساطی، پژو اقساطی، سمند اقساطی و به طور کلی هر خودرویی که تولید می کند شرایطی را قرار داده است تا اقشار مختلفی از مردم بتوانند به راحتی به خرید خودروی دلخواه خود بپردازند. همان طور که می دانید شرکت ایران خودرو سال های بسیار زیادی است که به فعالیت می پردازد و در طی این سال ‌ها خودرو های بسیاری نیز تولید کرده است. همان طور که به آن اشاره شد این خودرو ها شامل پژو و مدل های مختلف آن، سمند، دنا و خودرو های دیگر است. خودرو هایی هستند که توسط این شرکت تولید می شوند. به طور کلی چند سالی است که شرکت های خودرو سازی مختلف برای فروش بیشتر محصولات خود روش فروش اقساطی خودرو های مختلف را بنیانگذاری کردند تا خرید هر خودرویی برای اقشار کم درآمد به سهولت انجام گیرد. برای خرید دنا اقساطی به سایت مراجعه کنید. 

خرید به روش فروش اقساطی خودرو ها در سال ‌های گذشته کم اهمیت جلوه داده می ‌شد ولی در دو یا سه سال اخیر تحریم های بسیار زیادی بر علیه ایران اعمال شده است که این تحریم ها باعث گران شدن بسیاری از قطعات خودرو ها که از کشور های دیگر وارد می شود شده است و همین امر در بالا رفتن قیمت خودرو های داخلی و خارجی دخیل بوده است. به همین دلیل شرکت های خودرو سازی مختلفی در داخل کشور ما خودرو های مختلفی را برای فروش اقساطی در نظر گرفتند که از آن ها به خودروی دنا و انواع آن اشاره خواهیم نمود. خودروی دنا اقساطی جزء خودرو هایی است که عمر طولانی نداشته و می ‌توان آن را جزء خودرو های جدید دانست. دنا جزء  خودرو های بومی ایران محسوب می شود، زیرا در تولید آن مهندسان ایرانی نقش دارند. ایران خودرو همان طور که برای خودرو های مختلف خود انواع متفاوتی را در نظر گرفته است برای دنا نیز دو نوع کلی را در نظر گرفته است که نام آن ها خودرو دنا و دنا پلاس می باشد. 

مشخصات انواع خودروی دنا اقساطی:

همان طور که گفته شد خودروی دنا اقساطی دارای دو مدل کلی به نام دنا و دنا پلاس می باشد، البته خودروی دنا پلاس دارای یک زیر مجموعه دنا پلاس توربو شارژ است که نسبت به مدل های گذشته از فناوری ها، قیمت و تکنولوژی های جدید تری برخوردار بوده و به همین جهت خودرویی کاملا مدرن و پیشرفته محسوب می شود. این خودرو نسبت به مدل های گذشته خود دارای قیمت بالاتری نیز هست، به گونه ‌ای که در چند روز اخیر قیمت این خودرو به بالاتر از ۶۰۰ میلیون رسیده است. خودروی دنا دارای موتور EF7 بوده و از نوع ال ایکس می باشد.برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

خودروی دنا پلاس نیز از نوع لوکسی بوده و دارای موتور EF7 است. هر دو نوع موتور در دنا و دنا پلاس مشابه بوده و فقط باید گفت سوخت مصرف شده در دنا پلاس می تواند گاز سوز باشد. خودروی دنا پلاس توربو شارژ از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و نوع موتور آن ایکس یو ام می باشد. مدل خودرو های گفته شده در دنا اقساطی با یکدیگر از نظر مدل چراغ، بدنه، آینه بغل، طراحی داخلی مانند داشبورد، نوع کیسه هوا و تعداد آن و بسیاری دیگر از ویژگی ها متفاوت می باشند. ولی به طور کلی خودروی دنا از امکانات خوبی بهره مند بوده و از آن ها می توان به سیستم عیب یابی هوشمند، تهویه اتومات، سیستم هشدار دهنده موانع عقب خودرو و غیره اشاره نمود. همان طور که گفته شد هر یک از این خودرو ها تحت شرایط اقساطی ایران خودرو قرار می ‌گیرند و فرد می ‌تواند با پرداخت درصد خاصی از مبلغ کلی خودرو به ثبت نام آن بپردازد و پس از دریافت کردن خودرو مابقی مبلغ خودرو به صورت اقساطی توسط شرکت گرفته خواهد شد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()