فروش اقساطی ایران خودرو و انواع خودروهای آن:

انواع خودرو هایی که در لیست فروش اقساطی ایران خودرو قرار دارند به شرح زیر است. ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۷ اتومات،‌ پارس سال دوگانه سوز، دنا، سمند، دنا پلاس، دنا پلاس توربو، رانا و... که در ادامه به بررسی مزایای هر خودرو به صورت جداگانه می پردازیم. از جمله ویژگی های ۲۰۷ صندوق دار که باعث شده است در لیست فروش اقساطی ایران خودرو قرار بگیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد. ۲۰۷ با توجه به طراحی مدرن و امکانات به روزی که دارد در بین جوانان و خانواده ها چه در ایران و چه در سایر کشور ها متقاضیان زیادی دارد. این خودرو با موتور قدرتمند، مصرف سوخت پایین و آلایندگی کم و قیمت مناسب یکی از خودرو هایی است که در شرایط فروش اقساطی ایران خودرو  مورد توجه همه قرار می گیرد. یکی دیگر از خودروهایی که در ایران خودرو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسد سمند می باشد. خودروی سمند خودرویی مستحکم است و برای کسانی که مسافت زیادی را با ماشین طی می کنند بسیار خودروی مناسبی است. با این که سمند اولین خودرویی است که کاملاً بومی توسط ایران خودرو ساخته شده است و مورد استقبال قرار گرفته اما با بازار امروز به روز نشده است و ظاهر قدیمی گذشته خود را دارد اما با این حال از جمله خودرو های پرطرفدار می باشد. حدود ۱۵ سال بعد از ساخت سمند، ایران خودرو ساخت دنا را شروع کرد. دنا از نظر ظاهری بسیار زیبا تر از سمند می باشد. حداکثر سرعت آن ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت است که کمتر از ۱۴ ثانیه می تواند از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسد. این خودرو جزء خودرو های دیفرانسیل جلو است و دارای ۵ دنده دستی می باشد. دنا در بین خودرو های نام برده قیمت بالاتری دارد اما فروش اقساطی ایران خودرو این امکان را به شما می دهد که اگر قدرت خرید آن را به صورت نقدی ندارید این خودرو را به صورت اقساطی خریداری کنید.

سایر خودرو ها در فروش اقساطی ایران خودرو:

علاوه بر خودروی دنا، ایران خودرو دنا پلاس توربو را نیز به لیست فروش اقساطی خود اضافه کرده است. این خودرو نسبت به دنا آپشن های بیشتری داشته و حداکثر سرعت آن ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن ۱۰ ثانیه طول می کشد. این خودرو نسبت به دنا قیمت بالاتری دارد. فضای این خودرو برای ۵ سرنشین طراحی شده است و دارای ۴ کیسه هوایی می باشد که شامل دو کیسه هوایی در جلو و دو کیسه هوایی در قسمت های عقبی می باشد. همچنین دنا پلاس دارای صفحه مانیتور است که قابلیت پخش تلویزیون را دارد. فرمان خودرو مجهز به دکمه های کنترل کننده سیستم صوتی می باشد.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

بعد از معرفی خودرو های موجود در لیست فروش اقساطی ایران خودرو به شرایط لازم برای خرید اقساطی می پردازیم. بعد از تحقیقاتی که انجام دادید و انتخاب نوع خودرو، شما باید به شرکت مراجعه کنید. شرکت های زیادی وجود دارند که فروش اقساطی ایران خودرو را انجام می دهند. بعد از انتخاب یک شرکت معتبر شما مبلغ پیش پرداخت را که معمولا ۵۵ درصد مبلغ کل خودرو است در قالب قرارداد به شرکت می پردازید، شرکت موظف است که خودرویی برای شما در نظر گرفته و طبق موعد مقرر آن را به شما تحویل دهد. توجه داشته باشید که قبل از تحویل خودرو شما هیچ گونه اقساطی را پرداخت نمی کنید. بعد از تحویل خودرو اقساط شما شروع می شود که این اقساط با توجه به فیش حقوقی و گردش حساب شما می تواند توسط شرکت متغیر باشد. از جمله نکات مثبتی که در این قرارداد وجود دارد این است که اگر در هنگام پرداخت اقساط از خودروی خود راضی نباشید می ‌توانید آن را تعویض کنید.

 

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()