امتیازات خرید اقساطی خودرو:

در این مقاله سعی داریم در مورد خرید اقساطی خودرو ۲۰۷ توضیح دهیم. پژو ۲۰۷ یکی از خودروهای مورد قبول بسیاری از خانواده ‌ها و جوانان می باشد. در واقع این خودروی اسپرت به سبب ویژگی‌ هایی که دارد توانسته جای خود را در زندگی ایرانیان باز نماید. پژو ۲۰۷ در واقع شباهت بسیاری به پژو ۲۰۶ دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌ های پژو ۲۰۷ سازگاری قطعات آن با شرایط آب و هوایی ایران می باشد. همین ویژگی سبب طول عمر بالای قطعات پژو ۲۰۷ شده است و هزینه نگهداری و تعمیر این خودرو را کاهش می دهد. استقبال ایرانیان از این مدل پژو سبب شده که کمپانی های فروشنده تصمیم به راهکاری جدید بگیرند. خرید اقساطی خودرو این امکان را برای عموم مردم فراهم می نماید با پرداخت ۵۰ درصد از هزینه خودرو بتوانند این خودرو با کیفیت را خریداری نمایند و مابقی را به صورت اقساط به کمپانی تولیدکننده پرداخت کنند. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

پژو ۲۰۷ به دلایلی نظیر: مصرف پایین، سوخت، زیبایی، قیمت مناسب، قدرت بالای موتور و....دارای محبوبیت شدیدی در بین جوانان و خانواده ها شده است. این مدل پژو دارای استهلاک پایینی می باشد و توسط کمپانی ایران خودرو به بازار ایران معرفی شد. پژو ۲۰۷ در کشورهایی نظیر: برزیل، مالزی، چین، آرژانتین و... نیز تولید می شود. کاربران می توانند برای خرید اقساطی خودرو ۲۰۷ به صورت حضوری به نمایندگی‌ های معتبر ایران خودرو در سراسر ایران مراجعه نمایند و یا در طی فراخوان های عمومی که از طریق سایت های معتبر ایران خودرو ارائه می ‌شود اقدام به خرید اقساطی خودرو نمایند. با واریز ۵۰ درصد از کل مبلغ خودرو به عنوان پیش پرداخت خودرو به نام شما سند می خورد. تنها نکته مهمی که در سند قید می ‌شود این مورد می باشد که تا زمان پرداخت تمامی اقساط خودرو شما امکان فروش خودرو را از طریق سند ندارید و تنها میتوانید برای فروش به صورت قولنامه ای اقدام نمایید.

خرید اقساطی خودرو پژو ۲۰۷:

عموماً کمپانی ایران خودرو برای فروش تولیدات خود به صورت اقساطی شرایط خاصی دارد. کاربران می توانند با مطالعه شرایط این کمپانی اقدام به خرید اقساطی خودرو مورد نظر خود نمایند. در هنگام خرید خودرو به صورت اقساط چند مورد از مدارک اجباری می باشد از جمله:

پرینت بانکی از آخرین گردش های حساب مالی

جواز کسب و یا فیش حقوقی (این مدرک به دلیل ایجاد اطمینان برای کمپانی می باشد که مطمئن شود کاربر می تواند از پس از اقساط خودرو برآید.)

مدارک و مستندات معتبر از محل سکونت

در ادامه به بررسی خودرو پژو ۲۰۷ می‌ پردازیم تا در صورتی که تصمیم به خرید اقساطی خودرو گرفتید بتوانید انتخاب درستی داشته باشید:

پژو ۲۰۷ : این خودروی جذاب و زیبا که ساخت مشترک کشور فرانسه و ایران می باشد توسط کارخانه ایران خودرو در ایران تولید می ‌شود. این خودرو که در بازار ایران متقاضیان خیلی زیادی دارد توانسته خیلی زود به تولید انبوه برسد تا بتوان عموم مردم از این خودرو استفاده نمایند. علاقه‌مندان می ‌توانند به صورت اقساط ۳۶ ماهه و یا به صورت نقدی خودرو را از نمایندگی‌ های معتبر خریداری نمایند. استفاده از این خودروی اسپرت می تواند مسافرت های لذت بخشی برای شما فراهم آورد. کلید های کنترلی بر روی فرمان این ماشین تعبیه شده اند. همچنین اتومبیل قابلیت تهویه اتوماتیک را دارد. فرمان پژو ۲۰۷ تمام هیدرولیک میباشد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید. 

در جلو و عقب ماشین چراغ مه شکن تعبیه شده تا راننده در زمان مه نیز دید خوبی در جاده داشته باشد. شیشه های جلو و عقب خودرو به صورت برقی بالا و پایین می شوند. همچنین این خودرو دارای دوربین دنده عقب نیز میباشد که برای پارک کردن اتومبیل کمک بسیار خوبی برای راننده است. این خودرو با کیفیت بالایی که در بدنه دارد و با زیبایی ظاهری و امکاناتی که در این ماشین تعبیه شده سبب شده بسیار مورد توجه مردم ایران قرار گیرد و علاقه ‌مندان بسیاری داشته باشد.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()