کمپانی های بزرگ خودروسازی مانند ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و غیره در دوران بحرانی این روزها  و افزایش بی دلیل قیمت خودرو با ارائه راهکارهایی نظیر عرضه محصولات خود در طرح های پیش فروش و اقساطی در تلاش هستند که بازار این صنعت محبوب را از رکود خارج نمایند. فروش اقساطی ایران خودرو در نمایندگی های رسمی و معتبر این کمپانی نمونه ای از این تمهیدات می باشد، تا متقاضیان خرید انواع خودروهای این کمپانی در مدل های مختلف به راحتی به محصولات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، و شانس خود را برای خرید خودرو یک بار دیگر امتحان نمایند. فروش اقساطی ایران خودرو سالهاست که به عنوان یک طرح اجرایی موفق و محبوب در سراسر کشور و از طریق لیزینگ های خودرو نمایندگی های این کمپانی قدرتمند داخلی پیاده سازی می شود، اما در سالهای اخیر و  وجود فشارهای مالی بر روی مردم فروش اقساطی ایران خودرو رونق بسیار بیشتری پیدا کرده و محبوبیت این طرح در بین مشتریان دوچندان شده است. برای اطلاع از  خرید و فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

 قیمت فروش اقساطی ایران خودرو

 قیمت فروش اقساطی ایران خودرو مانند تمامی کالاهایی که به صورت دراز مدت و قسطی عرضه می شوند قدری بالاتر از مقدار واقعی و نقدی آن در بازار آزاد می باشد، که توجیه اقتصادی بسیار قویی دارد، و معمولا تمامی طرفین معامله به خوبی از آن ها مطلع هستند و از عمده دلایل این گرانی می توان به افزایش صعودی و لحظه ای قیمت ها، طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه و افزایش قیمت ارز اشاره کرد. می توان گفت مشتریان خرید و فروش اقساطی ایران خودرو در طرح های اقساطی و با توجه به وضعیت کنونی بازار سرمایه و نوسانات دائمی قیمت ها، هیچ گونه زیان مالی و سرمایه گذاری را متحمل نخواهند شد، و همیشه از خرید خودروی منتخب خود رضایت کامل را خواهند داشت.

تسهیلات ویژه فروش اقساطی ایران خودرو

تسهیلات ویژه فروش اقساطی ایران خودرو در شرکت های لیزینگ و یا نمایندگی های معتبر این کمپانی از بسیاری، جهات نظیر مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، زمان بندی آن ها و بسیاری موارد دیگر با یکدیگر متفاوت می باشد، و معمولا مراکز فروش اقساطی ایران خودرو همواره در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلاتی بهتر و ساده تر برای مشتریان سهم بیشتری از این بازار فروش رقابتی را به خود اختصاص دهند. برخی از تسهیلات ویژه فروش اقساطی ایران خودرو که از سوی مراکز و شرکت های معتبر و با سابقه ارائه می شود، شامل خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن، قیمت بسیار مناسب، تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک، تحویل فوری اتومبیل و غیره می شود، زیرا معمولا متقالضیان خرید و فروش اقساطی ایران خودرو ترجیح می دهند طرف قرارداد آن ها بانک باشد تا موسسه و اشخاص حقیقی و حقوقی، زیرا در این صورت معامله از رسمیت و اعتبار بالاتری برخوردار خواهد بود.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت

مبین خودرو از خوشنام ترین و معتبرترین شرکت های لیزینگ خودرو با بهترین شرایط واگذاری در مدل های مختلف داخلی و خارجی می باشد، که همیشه توقعات و انتظارات مشتریان را از خرید قسطی خودرو برآورده کرده است. این مرکز یکی از محبوب ترین شعب فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت می باشد، که به دلیل  تحویل فوری خودرو  همزمان با واریز مبلغ پیش پرداخت اعتماد و رضایت مخاطبین خود را به دست آورده و شرایط و بستر یک خرید امن و شیرین را برای تمامی علاقه مندان ایران خودرو فراهم نموده است. برای اطلاع از نحوه نقل و انتقال خودرو و قیمت فروش اقساطی ایران خودرو می توان به سایت معتبر مبین خودرو مراجعه کرد، و یا از خدمات مشاوره ای کارشناسان آن استفاده نمود. سند به نام مشتری، قسط بندی در بازه های زمانی 24 الی 48 ماهه بسته به توان مشتری، کمترین میزان پیش پرداخت و عدم نیاز به ضامن از مهمترین مزایای خرید قسطی خودر از این مرکز می باشد که به راحتی نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()