فروش اقساطی سایپا در شمار محبوبترین خدماتی است که از طریق لیزینگ های معتبر و نمایندگی های فروش خودرو در برندهای داخلی و خارجی ارائه می شود، و در شرایط اقتصادی کنونی که با نوسانات دائمی قیمت خودرو مواجه هستیم با استقبال بی سابقه ای از جانب مردم مواجه شده است. شرایط فروش اقساطی سایپا در لیزینگ ها و نمایندگی های مختلف متفاوت می باشد، و مشتریان باید با در نظر گرفت شرایط اقتصادی خود و اطمینان از اعتبار و رسمیت مراکز فروش اقساطی سایپا، بهترین و معتبرترین شرکت را انتخاب نمایند تا در زمان بازپرداخت اقساط با مشکلات جدیدتری روبه رو نشوند. قیمت خرید و فروش اقساطی سایپا و دیگر کمپانی های داخلی و خارجی در طرح فروش اقساطی سایپا در مقایسه با بازار آزاد قدری بالاتر است، که معمولا تمامی طرفین قرارداد به خوبی از آن آگاه هستند، و از مهمترین دلایل این امر  می توان به طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه به شرکت های مختلف لیزینگ خودرو اشاره کرد.

فروش اقساطی سایپا از دم قسط

با روند صعودی قیمت خودرو در تمامی برندها و مدل های داخلی و خارجی و کاهش بوجه و توان مشتریان برای خرید انواع خودرو ها طرح فروش اقساطی سایپا از دم قسط با استقبال بسیار ویژه ای از جانب مشتریان و متقاضیان خرید خودرو مواجه شده است. شرکت خودروسازی سایپا سالهاست با فروش انواع مدل ها و تیپ های مختلف از خودروی پراید به عنوان یک خودروی کم هزینه و اقتصادی توانسته سهم بسیار بالایی از فروش اقساطی سایپا را به خود اختصاص دهد، زیرا این خودروی داخلی به دلیل قیمت بسیار مناسب و هزینه های بسیار اقتصادی تعمییر و نگهداری در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و  بیشترین مخاطب را در میان تمامی محصولاتی که در طرح فروش اقساطی سایپا ارائه می شود، به خود اختصاص داده است.

فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری

تمامی کمپانی های داخلی مطرح و معتبر مانند ایران خودرو و سایپا با ارائه برخی خدمات و تسهیلات ویژه برای مشتریان و علاقه مندان خودرو  مانند طرح های پیش فروش خودرو و فروش اقساطی سایپا، به صورت دوره ای و یا مناسبتی در تلاش هستند تا محصولات خود را با شرایطی ویژه تر در اختیار متقاضیان خرید سایپا قرار دهند، و این بازار پر رونق و محبوب را از رکود خارج نمایند. البته در میان طرح های فوق فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری با استقبال گسترده ای از سوی مردم مواجه شده است، زیرا در این طرح متقاضیان می توانند با واریز حداقل پیش پرداخت و قسط بندی باقی مبلغ خودرو در اقساط منظم و متوالی، اتومبیل دلخواه خود را خریداری نمایند. از مهمترین مزایای فروش اقساطی خودرو می توان به تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک و همین طور  تحویل فوری و آنی خودرو پیش از وایز پیش پرداخت اشاره کرد، که سبب شده به راحتی بتوان اعتماد و رضایت خریداران را جلب نمود.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی سایپا با ارزان ترین قیمت

فروش اقساطی سایپا با ارزان ترین قیمت در تمامی برندها، مدل ها و تیپ های داخلی و خارجی در مرکز معتبر مبین خودرو با بابهترین و ویژه ترین تسهیلات ممکن انجام می شود، بطوریکه توجه تمامی مشتریان و مخاطبان خرید قسطی خودرو را به خود جلب می کند. از متمایز ترین خدماتی که در این مرکز ارائه می شود می توان به واریز پیش پرداخت بعد از تحویل خودرو اشاره کرد، که هیچ گونه ریسکی برای مشتریان نخواهد داشت، و اعتماد و رضایت آن ها را به دنبال داشته است. خرید خودرو بدون ضامن، تقسیط اقساط اتومبیل به صورت 24 الی 48 ماهه با توجه به بوجه مشتریان، تنظیم سند خودرو به نام مشتری و در رهن بانک و قیمت بسیار ایده آل و باورنکردنی از مهمترین مزایای خرید و فروش اقساطی سایپا در مرکز لیزینگ مبین خودرو می باشد که برای مشاهده تمامی مراحل نقل و انتقال خودرو در آن می توان به سایت این مرکز مراجعه کرد.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()