فلنج جوشی از پرکاربردترین اتصالات صنعتی است که به منظور اتصال لوله و شیرآلات مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فلنج به قطعات فلزی گفته می شود که هنگام اتصال و مونتاژ لوله های فلزی به کار برده می شوند. لذا خرید و فروش فلنج جوشی در صنعت جهان با رونق روبرو شده است چون مسیر راه اندازی خطوط لوله کشی را به حداقل می رسانند. استفاده از اتصالات جوشی و فلنج جوشی باعث سادگی اتصالات فلزی به یکدیگر شده است. ساختار فلنج به شکل حلقه ای است که دارای سوراخ هایی برای اتصالات پیچ و مهره می باشد. فلنج مشهد دارای دو قسمت مجزا می باشد که به شکل دیسکی تولید شده اند که به همراه پیچ و مهره، قطعات فولادی را به یکدیگر متصل می کند.

فروش انواع فلنج جوشی ارزان

فروش انواع فلنج جوشی بر اساس جنس و سایز لوله عرضه می شوند. نحوۀ استفاده از فلنج های جوشی بسیار ساده می باشد و برای آب بندی فلنج جوشی نیز می توان از گسکت استفاده نمود. در حال حاضر انواع فلنج جوشی از جنس های مختلفی چون فولاد، چدن، استیل، برنج و غیره ساخته شده اند. در نتیجه متناسب با نوع و سایز لوله ها، خرید فلنج جوشی مشهد را برای اتصالات قطعات فلزی انجام می دهند.

معمولاً بر روی بدنۀ فلنج های جوشی، مشخصات فنی فلنج حکاکی می شود که امکان انتخاب و خرید را برای خریدار ساده تر می نمایند. نام تجاری شرکت تولید کننده، سایز قطر خارجی لوله، کلاس فلنج، شکل سطح فلنز، ضخامت دیواره و سوراخ های فلنج جوشی، مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ فلنج، کد عملیات حرارتی تولید فلنج و مبنای استاندارد ASTM از جمله موارد مهمی هستند که بر روی بدنۀ فلنج جوش حکاکی می شود.

هنگام خرید فلنج جوشی باید مشخصات فنی فلنج را در نظر داشته باشید و بر مبنای مشخصات لوله، آن را خریداری نمائید که مقاومت فشار وارده را داشته باشد. در واقع کلاسی که بر روی فلنج حکاکی می شود، نشان دهندۀ میزان فشاری است که فلنج می تواند شکل ظاهری و کاربردی خود را حفظ کند.

خرید انواع فلنج مشهد

فلنج کور، فلنج لبه دار، فلنج محفظه ای، فلنج مسطح، فلنج سطح برجسته، فلنج گلودار، فلنج روکار، فلنج رزوه ای، فلنج دنده ای و ... نمونه ای از انواع فلنج جوشی مشهد می باشند که در بازار عرضه می شود. در نتیجه بر مبنای کاربرد و محل اتصال لوله و قطعات فولادی خریداری می شوند.

خرید فلنج مسطح به منظور اتصالات غیر فولادی چون اتصالات چدنی و شیرآلات صورت می گیرد، لذا نشتی در آنها از اهمیت بسزایی برخوردار نیست و برای خطوط فشار پایین به کار برده می شود. برای خرید لرزه گیر به سایت مراجعه کنید. 

خرید فلنج با سطح برجسته نیز به دلیل داشتن یک لایۀ برجسته بر روی آن می باشد که بتواند در برابر یک فلنج دیگر قرار گرفته شود.

فلنج جوشی گلودار، مجهز به بخش مخروطی شکل با شعاع متغیر می باشد که در بخش انتهایی لوله قرار می گیرد و جوش داده می شود. با توجه به آنکه مقاومت بالایی در برابر فشار وارده دارد. در نتیجه از این نوع فلنج در دماهای زیر صفر و بارهای ارتعاشی استفاده می شود.

قیمت انواع فلنج جوشی

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره نمودیم، قیمت فلنج جوشی به پارامترهای سایز، جنس و برند فلنج جوشی بستگی دارد. بنابراین متناسب با جنس و سایز لوله، می توانید فلنج جوشی مورد نظر خود را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه معتبر و آنلاین لوله و اتصالات صنعت پایپ به عنوان یکی از فروشگاه های فعال در عرضۀ انواع لوله و اتصالات جوشی در تهران و شهرستان ها فعالیت می کنند. از این رو با خرید انواع فلنج و اتصالات جوشی می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

 

آدرس:  تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 377
نمایش همه
علاقه مندی ها ()