کفپوش اپوکسی و کاربرد آن:

کفپوش اپوکسی یکی از کفپوش هایی است که می توان آن ها را روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد. البته کفپوش های دیگری نیز وجود دارند ولی کفپوش اپوکسی به دلیل دارا بودن ویژگی و مزایای بسیار زیاد می تواند در سطوح مختلف و همچنین محیط های مختلفی به کار گرفته شود. مقاومت بالا، زیبایی بی نظیر، طرح و رنگ های متنوع و زیبا، هزینه پایین و طول عمر زیاد باعث شده است که بسیاری از افرادی که قصد ایجاد کفپوش روی سازه های مختلف دارند به استفاده از کفپوش های اپوکسی بپردازند. زیرا استفاده از آن ها از هر نوع، صرفه اقتصادی داشته و می ‌تواند علاوه بر ایجاد کف سازه هایی با مقاومت بالا، زیبایی بی نظیری در این کف به وجود بیاورد. یکی دیگر از نکات مهم این است که با اضافه کردن متریال مختلف به کفپوش اپوکسی، می توان کارکرد و کاربرد آن ها را تنوع بخشید. به این منظور برای استفاده از این کفپوش ها در محیط های گوناگون و با توجه به موادی که در این محیط ها وجود دارد، نوع متریال به کار برده شده در اجرای کفپوش اپوکسی توسط متخصصان این امر افزوده و یا کاسته خواهد شد و به همین دلیل می توان ویژگی های آن را کاملاً تغییر داد. به طور مثال می توان مقاومت آن را در برابر مواد اسیدی افزایش داد و یا مقاومت آن را در برابر شعله افزایش داد. همچنین ویژگی های دیگری می توان به این کفپوش ها افزود. برحسب هر کدام از متریال به کار برده شده در کفپوش های اپوکسی کاربرد های گوناگونی برای آن ها در نظر گرفته شده است که در ادامه این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. همان طور که می دانید کارخانه ها به خصوص کارخانه های تولید مواد غذایی، آرایشی، دارویی، بهداشتی و همچنین کارخانه هایی که به تولید شیشه و سرامیک می پردازند به دلیل حساس بودن کار آن ها و همچنین به دلیل این که محیط کار این کار ها باید کاملاً عاری از آلودگی های مختلف باشد از کفپوش های اپوکسی استفاده خواهند کرد.

کاربرد های کفپوش اپوکسی:

 در سوله ها و انباری های مختلف از انواع کفپوش های اپوکسی استفاده خواهد شد. زیرا این انبار ها و سوله ها دارای مواد مختلفی می باشند که ممکن است کفپوش های دیگری را مورد آسیب قرار دهد. ولی کفپوش های اپوکسی بر حسب نوع متریال به کار برده شده در آن ها می توانند در برابر مواد مختلف مانند اسید و قلیا و همچنین مواد دارویی مقاومت داشته باشند. البته بهتر است با ریخته شدن هر گونه موادی بر سطح کفپوش های اپوکسی به سرعت آن ها را از روی این کفپوش ها پاک کرد. زیرا ممکن است در طول مدت طولانی این مواد بتوانند آثار نامطلوبی بر کفپوش های اپوکسی بگذارند. برای اجرای کفپوش اپوکسی ضداسید  به سایت مراجعه نمایید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می ‌شود از کفپوش های اپوکسی در کف سوله و انبار های مختلف استفاده شود، این است که میزان فشار وارده بر کف این محیط ها بسیار زیاد بوده است. زیرا هم مواد را تحمل می کنند و هم این که ماشین ‌آلات مختلفی مانند لیفتراک ها بر سطح این کفپوش ها عبور و مرور می ‌کنند و باید از متریالی استفاده شود که بتواند مقاومت کفپوش را نسبت به این آسیب های مکانیکی افزایش دهد. البته به غیر از محیط های صنعتی از کفپوش اپوکسی در داخل ساختمان ها نیز استفاده خواهد شد. مثلاً از انواع طرح و رنگ های آن برحسب نوع دکوراسیون منزل در حمام، پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و به طور کلی کف منازل استفاده خواهد شد. با تغییر دادن نوع متریال در داخل کفپوش های اپوکسی کاربرد وسیعی به این کفپوش ها خواهند بخشید. به گونه ‌ای که می‌ توان از آن ها در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده نمود. کفپوش های نام برده شده با چنین متریالی می ‌توانند در برابر میکروب ها مقاومت زیادی داشته باشند و به نوعی آنتی باکتریال باشند. ضمن این که به راحتی می ‌توان آن ها را شست و شو داد.

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

                   pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1027
نمایش همه
علاقه مندی ها ()