تعریف بتن ریزی کف:

در این مقاله مطالبی نوشته شده است که به صورت خلاصه و البته مفید، بتن ریزی کف را برای کسانی که اطلاعاتی از بتن ریزی ندارند توضیح خواهد داد، که این اطلاعات می ‌تواند برای هر کسی مثمر ثمر واقع شود. همان طور که می دانید محیط های بسیار زیادی وجود دارند که قابلیت سنگ فرش، سرامیک سنگ و یا غیره را ندارند. زیرا دارای مساحت بسیار زیادی هستند و هزینه سنگ و سرامیک کردن آن ها بسیار بالا خواهد رفت و به همین دلیل این محیط ها به وسیله ماده دیگری به نام بتن پر خواهند شد و بتن می تواند این مکان ها را به طور کلی برای استفاده آماده کند. به دلیل این که  اجرای بتن ریزی کف قرار است جای مصالح دیگری مانند سنگ، سرامیک و یا متریال دیگر را بگیرد پس بهتر است به نوعی روی کف سازه های مختلفی کار شود که کاملاً صاف و یکدست بوده و از نظر مقاومت به شرایط محیطی نیز به گونه ای باشد که بتواند مدت زمان بسیار زیادی دوام داشته باشد. این بتن ریزی ها علاوه بر این که می توانند استحکام خوبی داشته باشند هزینه بسیار پایین تری نسبت به مصالح ساختمانی دیگر خواهند داشت و استفاده از آن ها به صرفه می باشد. انواع بتن ریزی می‌ تواند در محیط های مختلفی مانند سوله، انبار، پارکینگ، باشگاه و محوطه های ساختمان های مختلف استفاده شود. به دلیل این که سطوح نام برده شده کاملاً در معرض دید عموم مردم قرار می گیرند، افرادی باید به بتن ریزی کف بپردازند که از هر نظر متخصص بوده و بتوانند با تشخیص شرایط آب و هوایی و تفاوت قرار دادن بین محوطه های مختلف، نوعی از متریال را برای بتن سازی انتخاب کنند که کاملاً مناسب محیط بوده و بتواند بالاترین کارایی را داشته باشد. این افراد قابلیت انجام بتن ریزی را روی انواع سطوح صاف و یا سطوح شیب دار دارا هستند و برای اجرای انواع بتن ریزی روش مناسبی را در نظر خواهند گرفت.

سایر اطلاعات مربوط به بتن ریزی کف:

همان طور که گفته شد سازه‌ های مختلفی نیاز به انجام بتن ریزی دارند و این کار فقط توسط متخصصان این امر انجام خواهد شد. بتن ریزی نسبت به متریال دیگر و مصالح ساختمانی مختلف با سرعت بسیار بالاتری انجام شده و کف سازه مورد نظر برای استفاده، زودتر آماده خواهد شد. برای انجام بتن ریزی کف مراحل به ترتیب طی خواهد شد که این مراحل باید به دقت تمام مورد اجرا واقع شوند تا بتن ریزی بتواند در نهایت کارآیی خود اجرا شود. در غیر این صورت و در صورتی که این مراحل به درستی انجام نشوند بتن ‌ریزی عمر کمی داشته و ممکن است با مشکلاتی نظیر ترک خوردن مواجه شود. اولین مرحله ای که بتن ریزی قرار است انجام شود پاک کردن و تراز کردن سطح مورد نظر می باشد، به دلیل این که برای انجام بتن ریزی باید سطحی کاملا صاف وجود داشته باشد و توسط دوربین ‌های تراز، تراز کردن انجام شود.برای اطلاع از هزینه کفپوش پلی یورتان به سایت مراجعه کنید. 

البته در صورتی که کف سازه دارای خاک بسیار نرمی باشد انجام عملیات خاک برداری توسط متخصصان انجام می شود تا به خاک کاملاً سفت و محکمی رسیده شود. در محیط هایی که دارای خاک سفتی نیستند از بتنی استفاده می شود که دارای عیار پایینی می باشد و به نوعی بتن ضعیفی است. این بتن می تواند کف سازه مورد نظر را برای انجام عمل بتن ریزی کف آماده کند. نام این بتن که دارای عیار ضعیفی است بتن‌ مگر می باشد. بتن مگر قابلیت این را دارد که کف را کاملاً صاف کرده و آن را برای انجام بتن ریزی آماده کند. همچنین این لایه از بتن مگر باعث می شود که بتن اصلی از خاک سطح زمین رطوبت جذب نکرده و در این صورت بعد ها مشکلی برای بتن اصلی کف ایجاد نمی شود.

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

          pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 978
نمایش همه
علاقه مندی ها ()