اجرای ماله پروانه چگونه است؟

اکنون می‌ خواهیم در مورد اجرای ماله پروانه که یکی از عملیات ها در ساخت سازه ها و بنا ها است اطلاعات مختصری ارائه دهیم. عملیات ساختمان سازی بسیار گسترده بوده و در هر مرحله از آن از وسایل و ابزار مخصوص استفاده می‌ شود. ماله پروانه از ابزار هایی است که در کار معماران و مهندسان و پیمانکاران بسیار مهم بوده و توانسته آن ها را در پیشبرد کار خود و بالا بردن سطح کیفیت و در عین حال کم کردن هزینه ها بسیار همراهی کند. همان طور که هر یک از وسایل ساختمان سازی باید توسط شخصی که در آن حرفه و مهارت داشته باشد مورد استفاده قرار گیرد  خدمات اجرای ماله پروانه هم نیازمند مهارت خاص خود می باشد. به طور کلی ماله از ابزار مهم در سیمان کاری ها می باشد که با پیشرفت تکنولوژی و با وجود این که هر روزه کار برای بشر راحت تر شده و سختی کار ها بر عهده ابزار و وسایل های پیشرفته است، بنابراین ماله پروانه ها مانند تمام ابزار حاصل پیشرفت ماله های دستی بوده که به شکل امروزی در آمده است. در گذشته استفاده از ماله  های دستی بسیار زمان بر و وقت گیر بوده و هزینه بیشتری را در بر داشته و همچنین نتیجه و خروجی آن نسبت به اجرا با ماله پروانه چندان مطلوب نبوده است اما امروزه به خصوص در بتن ریزی ها با استفاده از ماله پروانه هایی یا به صورت دستی و یا به صورت ماشینی که یک نفر آن را کنترل می کند، انجام می شود. که باعث می شود در وقت کم، سطح زیادی از یک پروژه را به حالت اجرا در آورد.

نحوه کار و اجرای ماله پروانه:

نحوه کار و اجرای ماله پروانه به صورتی است که هنگام سقف زدن و یا سیمان کاری های بسیار وسیع، کمک زیادی به پیمانکاران کرده و باعث می‌ شود کیفیت کار آن ها بسیار بالا رود. به طوری که با قرار دادن ماله پروانه ای روی بتن، باعث یک دست و صاف کردن آن می شود. البته قبل از این عملیات باید دقت کرد که شیب ها را توسط ابزار دیگر کاملاً هموار و بدون شیب کرده باشیم. با توجه به این که از کدام نوع ماله پروانه استفاده کرده باشید یعنی این که ماله پروانه از چه سوختی برای اجرای ماله پروانه استفاده می کند، می توان به انواع مختلفی آن را تقسیم کرد. قیمت های ماله پروانه ای بر اساس وجود نوع موتور آن ها است.برای اطلاع از خدمات کفپوش اپوکسی از طریق لینک اقدام نمایید.

اجرای ماله پروانه یک مفهوم کلی است که اگر بخواهیم به کار هایی که برای ما انجام می دهد بپردازیم، می توانیم از مهم ترین کاربرد های آن صاف کردن و بی شیب کردن سطح و ایجاد یکنواختی سیمان و بتن اشاره کرد، برای این که در سطح آن ترک هایی ایجاد نشود و به از بین بردن حباب های احتمالی که باعث پایین آوردن کیفیت کار می‌ شوند کمک کند. بنابراین این ابزار به کمک بشر آمده تا بتواند کاری را با نهایت کیفیت، سرعت و با بالاترین  دقت به انجام برساند. تمامی پیمانکاران با این ابزار و اجرای ماله پروانه و کاربرد های زیاد آن آشنایی کامل دارند و می دانند برای استفاده از پروژه‌ های گسترده بهترین گزینه برای انجام این بتن ریزی و سیمان کاری ها استفاده و اجرا با ماله پروانه است. اجرا توسط ماله پروانه طوری است که برای هر دستگاه یک نفر کافی می باشد. از این جهت نیز باعث کاهش نیروی انسانی و پایین آوردن هزینه ها می شود. اجرا با ماله پروانه نه تنها باعث شده کار از جهت سود برای مهندسان نفع داشته باشد بلکه باعث می شود افرادی که با این ماله کار می کنند با توجه به این که کار آن ها بسیار راحت تر می شود پس آسیب جسمی کمتری می بینند.

شركت پارس الیس 

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

          pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 981
نمایش همه
علاقه مندی ها ()