اتوبار از دیگر خدمات شرکت های حمل و نقل و باربری محسوب می شوند. حمل بار و اثاثیه از جمله دغدغه هایی است که عموم مردم برای یکبار هم که شده با آن درگیر بوده اند. حمل بار و اسباب و لوازم خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و غیره نیاز به صبر و شکیبایی و همچنین قدرت بدنی و تخصص دارد. در گذشته افراد زمان و هزینۀ زیادی برای امور حمل و نقل و اسباب کشی وسایل منزل صرف می نمودند. در ضمن به دلیل اینکه افراد نسبت به رعایت اصول بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه نداشتند، حین جابجایی و حمل و نقل، برخی از وسایل دچار شکستگی و آسیب می شدند و این مسئله خسارت های مالی را برای افراد در پی داشت. اما در حال حاضر با درخواست  خدمات اتوبار  و باربری از شرکت های اتوبار، شما می توانید با اطمینان خاطر، جابجایی اسباب و اثاثیه را در مدت زمان کوتاه و دقت عمل بالا انجام دهید.

خدمات اتوبار و باربری

امروزه خدمات اتوبار و باربری به شما آزادی عمل بیشتری می دهد، علاوه بر آنکه کنترل شما نسبت به نحوۀ حمل و نقل بار افزایش پیدا می کند. بهره وری از نیروی انسانی مجرب و توانمند، استفاده از تجهیزات بروز و مدرن مرتبط با امور جابجایی وسایل، استفاده از کارگران متخصص حمل بار با سرعت عمل بالا، استفاده از ماشین آلات باربری متنوع چون کامیون، خاور، نیسان، وانت و غیره با سلامت معاینه فنی کامل، ارائه سرویس دهی در کوتاه ترین زمان و ارائه قیمت مناسب از جمله خدمات رایج شرکت اتوبار معتبر محسوب می شود.برای استفاده از خدمات اسباب کشی به سایت مراجعه کنید.

در حال حاضر ساکنین منطقه تهران می توانند از خدمات اتوبار غرب تهران استفاده نموده و در مدت زمان کوتاهی، عملیات حمل و نقل اسباب و اثاثیه مورد نظر را انجام دهند.

اتوبار آزادی یکی از بزرگ ترین شرکت های اتوبار و باربری در تهران است که مجهز به امکانات مدرن و نیروی انسانی مجرب و کارآزموده می باشد.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()