تنوع محصولات در زمینه تزئینات داخلی ساختمان به ویژه انواع کاغذ دیواری بسیار بالاست، بطوریکه برای دسترسی ساده و انتخاب بهتر متقاضیان خرید این محصولات آن ها را در زیرگروه های انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری قرار می دهند که هر کدام از آن ها در طرح، رنگ و سبک طراحی تنوع بسیار بالایی دارند، و با توجه به هر سبک و سیاقی از طراحی داخلی ساختمان می توان نمونه ای از آن ها را انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. کاغذ دیواری سه بعدی همان طور که از نام آن هم پیداست نوعی از کاغذ دیواری با همان خصوصیات فنی مشترک می باشد، که تنها تفاوت آن با دیگر کاغذ دیواری ها طراح های سه بعدی است که در آن به کار رفته است، این سبک از طراحی کاغذ دیواری طرفداران بسیار زیادی دارد و معمولا در برخی قسمت های ساختمان که بیشتر در معرض دید هستند استفاده می شود تا فضای داخلی و دکوراسیون ساختمان ها بهتر و زیباتر دیده شود. قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی  مانند نوع ساده آن به صورت متری و بر حسب کیفیت، نوع متریال سازنده، میزان مقاومت در برابر خراش و شست و شو و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. انواع کاغذ دیواری سه بعدی را در هر سبک و رنگی می توان در رول های 10 متری با عرض های متنوع 50،70،100 و غیره در برندهای معتبر داخلی و خارجی تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب از اولین گام های طراحی و دیزاین ساختمان می باشد، درابن مرحله در ابتدا باید به سبک طراحی داخلی، تناسب رنگ های محیط، نوع وسایل، هدف طراحی، میزان نور محیط و قیمت این محصولات توجه کرد، و سپس نسبت به انتخاب درست این روکش های کاغذی متنوع اقدام نمود. از دیگر مواردی که در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب به متقاضیان خرید این محصولات کمک می کند، موقعیت و کاربرد آن است برای مثال برای اتاق کودکان بهتر است انواع کاغذ دیواری سه بعدی اتاق دخترانه و کاغذ دیواری سه بعدی اتاق پسرانه استقاده کرد، که در طراحی آن ها معمولا از طرح های کودکانه و انیمیشنی استفاده می شود، تا با استفاده از آن ها بتوان یک فضای شاد و پر انرژی را  برای کودکان طراحی نمود. کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی و اتاق خواب کودکان از جمله انواع این روکش های کاغذی برحسب کاربرد می باشند، که در طراحی هدفمند ساختمان به افراد کمک بسیار زیادی می کند، و به دیزاین ساختمان هویت و جلوه بی نظیری می بخشند. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری ماشین و موتور  به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی

متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت در ابتدا باید با انواع این محصولات و مشخصات فنی و میزان مقاومت آن ها در برابر عوامل فیزیکی محیط آشنا شوند تا بتوانند در میان انبوهی از این روکش های دیواری، بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند. کاغذ دیواری سه بعدی وینیل، کاغذ دیواری سه بعدی با الیاف طبیعی، مخملی، نانو، PVCو ساده از انواع این محصولات بر حسب کیفیت می باشند که معمولا تولید کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، آمریکا، ترکیه و ایران هستند، و برحسب کیفیت و برندسازنده دسته بندی و قیمت گذاری می شوند، تا مشتریان خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت به راحتی بتوانند محصولات مورد نظر خود را در میان آن ها انتخاب کنند، و سفارش دهند.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مراکز فروش کاغذ دیواری سه بعدی با نازل ترین قیمت و در بالاترین سطح کیفی می باشد، بطوریکه تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا به سراسر کشور عرضه می کند. برای خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی در طرح ها و سبک های مختلف هنری می توان به سایت فروشگاهی این مرکز مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را سفارش داد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()