نایلون عریض جزء پرمصرف ترین نایلون های مصرفی است که در امور کشاورزی، صنعتی و همچنین خانگی به کار برده می شوند. خرید و فروش نایلون عریض برای مصارف مختلف صورت می گیرد و نقش بسزایی در صنعت دارد. فروش نایلون عریض به صورت رولی است و با متراژ متفاوت و ضخامت بالا و نازک عرضه می شوند. بنابراین صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع کاربرد، می توانند از مزایای این نوع نایلون استفاده نمایند. از این رو شاهد فروش نایلون عریض در رنگبندی های مختلف می باشیم که دارای کاربرد عمده ای می باشند.

برای تولید نایلون عریض از مواد درجه یک پلی اتیلن استفاده می شود که نقش مهمی در عملکرد و طول عمر نایلون در صنایع مختلف دارد. همانطور که می دانید کاربرد نایلون برای مصارف بسته بندی و حفظ دمای محیط به صورت یکنواخت می باشد. در واقع کاربرد نایلون در صنایع مختلف به میزان قابل توجهی توانسته نقش مثبت در راندمان کاری مختلف داشته باشد.

فروش نایلون عریض گلخانه ای

تولید نایلون عریض بیشتر به دلیل کاربرد کشاورزی صورت می گیرد. راه اندازی گلخانه از جمله رایج ترین کاربردهای نایلون عریض می باشد که در اندازه های مختلف عرضه می شوند. هدف از بکارگیری نایلون های عریض کشاورزی برای تأسیس گلخانه ای، قیمت ارزان و در عین حال حفظ شرایط مساعد آب و هوایی گلخانه ای است که تحت تابش نور مستقیم خورشید حاصل می شود. لذا خرید نایلون عریض به عنوان یکی از تجهیزات کاکاربردی کشاورزی محسوب می شود که نقش بسزای در عملکرد کشاورزی از دیرباز داشته است.

فروش نایلون عریض صنعتی

تا کنون فروش نایلون عریض صنعتی به منظور خطوط تولید و لسته بندی محصولات مختلف به کار برده می شد، تا با استفاده از این نایلون بتوانند محصولات و کالاهای تولید شده را در برابر شرایط محیطی ایمن نگه دارند. تولید عمدۀ نایلون های عریض در ابعاد و ضخامت نازک و ضخیم و همچنین به صورت شفاف و یا کدر صورت می گیرد. به این ترتیب متناسب با نوع کاربری، می توان مناسب ترین نوع نایلون را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمود، که کارایی لازم را داشته باشد.

تولید نایلون عریض در ابعاد مختلف، موجب شده که این محصول کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف داشته باشد. علاوه بر آن، خرید نایلون عریض کشاورزی برای امور کشاورزی بسیار مقرون به صرفه می باشد چون با قیمت مناسب می توان، این نوع نایلون را برای راه اندازی گلخانه و یا امور آبیاری خریداری نمود. در ضمن برخی از موارد از این نوع نایلون برای امور بسته بندی و نگهداری محصولات کشاورزی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب باران مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با تولید انواع نایلون عریض وجود دارد، توجه به مسئله تعداد لایه های تشکیل دهندۀ نایلون عریض می باشد. به عبارتی هر چه تعداد لایه های نایلون بیشتر باشد، به طبع سطح کیفیت و ماندگاری نایلون نسبت به نایلون تک لایه بیشتر خواهد بود و دوام بیشتری خواهد داشت.

قیمت نایلون عریض

قیمت نایلون عریض به پارامترهایی چون ابعاد، ضخامت، لایه های تشکیل دهنده و همچنین شفافیت و یا کدر بودن بستگی دارد. به این ترتیب می توانید از مزایای این محصول در امور مختلف صنعتی، خانگی و کشاورزی استفاده نمائید که به دلیل تنوع تولید این محصول، می توانید با قیمت ارزان و با کیفیت بالا آن را تهیه نمائید.

امروزه فروش نایلون عریض کشاورزی با قیمت ارزان به کشاورزان کمک می کند که بتوانند محصولات خود را از نفوذ آب باران و برف در امان نگه دارند و خسارت های وارده را به حداقل برسانند.

برای خرید انواع نایلون عریض می توانید از محصولات شرکت دریا پلاستیک دیدن فرمائید و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()