موکت و کاربرد آن:

استفاده از فرش، موکت، گلیم و سایر کفپوش های دیگر در تاریخ کشور ما سابقه دیرینه دارد و ایران امروزه یکی از کشورهای مطرح در این زمینه می باشد. از جمله کفپوش هایی که دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ و جنس است موکت می باشد. موکت علاوه بر زیبایی و کاربرد آن در دکوراسیون عایق مناسبی برای حرارت، سرما و همچنین سر و صدا می باشد. از جمله ویژگی های مثبت دیگر موکت این است که بسیار راحت می باشد و ایمنی آن برای کودکان بالا است. اگر دقت کرده باشید خانه ‌هایی که پارکت، سرامیک یا لمینت هستند برای کودکان ممکن است خطرناک باشند و کودک هنگام برخورد به زمین آسیب ببیند اما این مشکل را ندارد و به دلیل بافتی که دارد به راحتی می ‌توان روی آن نشست و یا دراز کشید. همچنین در فصل سرد یا گرم سال این کفپوش عایق خوبی می تواند باشد. به این صورت که در زمستان کف خانه گرمای خود را حفظ می کند و در تابستان بسیار خنک و مطلوب می باشد. به خاطر همین مصرف سوخت را نیز کم می کند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. یکی دیگر از مزیت های آن شست و شوی آسان است. هر زمانی که احساس کردید پوشش شما کثیف شده است به راحتی می توان آن را تمیز کرد. به علت بافت آن و نازک بودن آن در مدت زمان بسیار کمی خشک می شود. نکته قابل توجه این است که اگر قسمتی از پوشش کثیف شود می ‌توانید همان قسمت را جدا کرده و بشورید. با توجه به بافت پوشش نام برده شده و خاصیتی که دارد میزان سر و صدا را بسیار کم می‌ کند. امروزه با توجه به صدا های اضافی و آلودگی‌ های صوتی که در اطراف ما وجود دارد می تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده در منازل و کاهش این معضل می باشد. برای اطلاع از فروش موکت به سایت مراجعه کنید.

کاربرد موکت:

از نظر قیمت نوع درجه یک موکت می تواند کمی گران تر از سایر کفپوش ها تمام شود اما باید توجه داشته باشید که شما یک بار برای آن هزینه صرف می کنید و برای چندین سال از آن استفاده می ‌کنید. به دلیل تنوع در طرح و جنس می توان آن را در مکان های مختلفی به کار برد. مثلاً برای پر کردن قسمت هایی که به وسیله فرش پر نمی شوند می توان از آن استفاده کرد. همچنین به جای فرش می توان برای پر کردن پذیرایی های بزرگ یا حتی اتاق های خیلی کوچک استفاده کرد. همچنین از آن می توان برای پر کردن راه پله، راهرو و قسمت های کوچکی از خانه که به وسیله فرش پر نمی شوند استفاده کرد چرا که آن را در هر اندازه که بخواهید می توانید برش دهید. برای خرید موکت پالاز به سایت مراجعه کنید. 

کار با آن بسیار راحت است و برای نصب آن لازم نیست زحمت زیادی بکشید. بعضی از آن ها چسبی هستند و با باز کردن پشت آن ها و قرار دادن بر کف می توان آن ها را چسباند. بعضی دیگر چسبی نیستند و شما با استفاده از نگهدارنده ها باید آن ها را در جای خود ثابت کنید تا اگر فشاری به آن ها آمد یا فرش روی آن ها قرار گرفته و جمع نشود و شکل بد به خود نگیرد. همچنین در حیاط منازل یا در کافه رستوران ها می ‌توان از طرح‌ های مناسب این پوشش ها استفاده کرد و علاوه بر زیبایی که به محیط افزوده می شود مکانی برای نشستن و استفاده افراد درست خواهد شد. برای اتاق خواب کودکان پوشش هایی وجود دارد که موکت انواع شکل و طرح های کارتونی و عروسکی را دارا می باشند که شما می توانید متناسب با سلیقه کودک خود و خانواده از آن ها استفاده کنید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()