لوله از قطعاتی است که در بخش های مختلف صنعت به چشم می خورد. کاربرد های بسیاری را از لوله ها می توانیم‌ مشاهده کنیم بخصوص لوله استیل از انواع رایج لوله ها است که دارای مزیت های بسیاری بوده و می توان برای انتقال سیالات مختلف از ان استفاده نمود.

لوله استیل چیست؟

آهن همان طور که می دانیم فلزی سخت و مفاوم است که برای ضد زنگ شدن به آن کروم اضافه می گردد تا سطح ان با کروم پوشیده گردد و در مجاورت هوا و آب واکنش نشان ندهد. بنابراین با استفاده از استیل به دست امده می توان قطعات بسیاری را تولید کرد. یکی از قطعات بسیار مهم لوله استیل می باشد. با استفاده از لوله استیل پیشرفت زیادی را در بخش صنعت داشته ایم.

یکی از مشخصه های بسیار مهم لوله استیل و یا هر قطعه ی استیل ، دوام آن در مقابل سرما و گرمای زیاد است به طوری که لوله استیل در مقابل سرما و گرما مقاوم بوده و تغییر حالت نمی دهد. برای خرید لوله استیل به سایت مراجعه کنید.

لوله استیل چیست

لوله استیل استوانه ای با سطح مقطع دایره است که توخالی بوده و می توان انواع سیالات را از ان عبور داد و در صنعت و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله استیل جنس استیلی دارد که در رطوبت زنگ نمی زند و در مقابل خوردگی و ضربه مقاوم می باشد، بنابراین بهترین نوع لوله که بتواند در هر جایی کاربرد داشته باشد لوله استیل است. در استیل از کربن استفاده می شود که در حدود دو درصد است ، استفاده از کربن در استیل باعث مقاومت ان می شود اما تا حدی جایز است و در صورت استفاده ی بیشتر انعطاف استیل کمتر خواهد شد بنابراین حدی مشخص را برای اضافه کردن کربن در نظر می گیرند.

لوله استیل با توجه به کاربرد هایش در مکان های مختلف و برای موارد متفاوت در سایز های بزرگ و کوچک تولید می شود بنابراین اندازه های زیادی را از این لوله می توان مشاهده نمود.از مزیت های دیگر لوله استیل می توان به سطح صاف و صیقلی آن اشاره کرد که در زمان تمیز کردن و شستشو بسیار راحت این کار انجام پذیر بوده و به همیت دلیل از فلز استیل در ساخت بسیاری از لوازم دیگر استفاده می گردد.

کاربرد لوله استیل

از لوله استیل در ساخت نرده و حفاظ، محصولات دکوراتیو، لوله کشی مواد مختلف، لوله پرده، سیستم تصفیه آب و فاصلاب، صنایع مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع دارو و بهداشتی و مواد شوینده، استفاده در لوازم مختلف و.... استفاده می شود. همان طور که می بینیم استفاده های زیادی از لوله استیل را داریم که توانسته بسیار مفید واقع شود.

روش ساخت لوله استیل

لوله های استیل به دو روش ساخته می شوند که عبارتند از  لوله استیل بدون درز و لوله استیل درزدار

لوله استیل بدون درز

این نوع لوله با استفاده از استوانه ای که مواد روی ان را می گیرد تشکیل می شود که در این نوع لوله بدون درز بوده و در ابتدا حرارت گرفته و سپس با فشار ایجاد شده لوله به دست می آید. این لوله ها مقاومت بسیار خوبی را دارند و برای بخش هایی که فشار زیادی به لوله وارد می شود مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از فروش ورق استیل به سایت مراجعه کنید.

لوله استیل درز دار

در این نوع لوله استیل با استفاده از ورق های استیل ساخته می شود که ورق ها در محل اتصال جوش می خورند که به این لوله ها لوله درزدار گفته می شود. فروشگاه  استیل الف انواع قطعات استیل را بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت به فروش می رساند. برای خرید به سایت مراجعه کنید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()