لوازم یدکی بیل مکانیکی از مهمترین قطعات و اجزای بیل مکانیکی محسوب می شوند. امروزه متناسب با تنوع مدل و برندهای بیل مکانیکی، خرید و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی را می توان مشاهده نمود. با توجه به اینکه قطعات تشکیل دهندۀ بیل مکانیکی در عملکرد ماشین بسیار تأثیر گذار می باشد، به همین منظور به محض مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد هر کدام از قطعات بیل مکانیکی باید آنها را مرتفع نمود. بیل مکانیکی از جمله پرکاربردترین ماشین آلات سنگین مرتبط با عملیات راهسازی، عمرانی و ساخت و ساز می باشد. طراحی بیل مکانیکی به نحوی است که امکان حفاری بیشتری را بر روی سطوح زمین نسبت به لودر می دهد. از این رو برای حفاری کانال، کندن گودال و محل قرارگیری لوله ها از مزایای بیل باکت بیل مکانیکی بهره گرفته می شود. بیل مکانیکی دارای بازوی مفصلی است که در انتهای آن باکت تعبیه شده است که از طریق اتاق فرمان حرکت این بازو مورد کنترل قرار گرفته می شود. بنابراین در صورت آسیب دیدگی هر کدام از لوازم جانبی مرتبط با این قسمت، ممکن است عملکرد مفصل بازویی با اختلال روبرو شود و یا اینکه به طور کامل از کار بایستد. از این رو باید نسبت به سالم بودن تمام قطعات یدکی به کار رفته در قسمت های مختلف بیل مکانیکی توجه داشته باشید و در صورت مشاهدۀ هرگونه اختلال، نسبت به تعمیر آن اقدام نمائید.برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی

امروزه شاهد فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی در مدل و برندهای متنوع می باشیم. لذا هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی باید نسبت به برند و مدل بیل مکانیکی توجه ویژه ای داشته باشید چون هر کدام از برندها ممکن است که قطعات یدکی منحصربفردی داشته باشند که در سایز متفاوت، نسبت به یکدیگر ساخته شده باشند. در حال حاضر فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، لیبهر، کابوتا، میتسوبیشی، بابکت، ولوو، دلتا راه ماشین، دوسان گروپ، جان دیر، هپکو، هیوندا، هیتاچی، زوملاین و ... در سطح بازار عرضه می شود. از این رو هنگام خرید لوازم یدکی ماشین آلات سنگین باید نسبت به مدل های یک برند نیز توجه داشته باشید. در واقع ممکن است سایز مدل های مختلف بیل مکانیکی برای یک برند ثابت چون کاترپیلار، کوچک و یا بزرگ باشد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری و لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی نسبت به یکدیگر متمایز می باشند. به عبارتی بخش زیرین بیل مکانیکی دارای تفاوت چشمگیری است و دارای لوازم یدکی اختصاصی می باشد. شاسی چرخ زنجیری، گیربکس، دنده، اتاق فرمان، صفحه کلاج و ... تعدادی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی است که متناسب با برند و مدل بیل مکانیکی، ممکن است که نسبت به یکدیگر متفاوت باشند.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا به سایت مراجعه کنید. 

بیل جام جم و کج بیل از مدل های متنوع ماشین بیل مکانیکی است که از لحاظ حفاری نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند. هدف از استفاده از بیل مکانیکی، ایجاد زاویه گردش برای زهکشی، دسترسی به محل اجرای عملیات، فراهم نمودن شرایط سطح کار و جبهه حفاری است. بنابراین در صورت مشاهدۀ آسیب دیدگی به هر قسمت از قطعات یدکی بیل مکانیکی، بهتر است نسبت به تعمیر آن قسمت اقدام نمائید و مشکل آن را مرتفع نمائید. بیل مکانیکی کششی یا دراگلاین، کج بیل، کلامش یا چنگک مکانیکی و دستگاه حفاری کانال از جمله لوازم یدکی بیل مکانیکی است که متناسب با هدف بکارگیری از این ماشین، بیل مکانیکی را به آن مجهز می نمایند که عملکرد بهتری داشته باشد.

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی بر طبق کیفیت جنس قطعات، برند و مدل بیل مکانیکی مشخص می شود.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی جزء یکی از معتبرترین فروشگاه های تأمین و فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین در برندهای معتبر جهانی در سراسر کشور می باشد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()