شرکت هپکو از بزرگترین مجموعه های تولیدی ماشین آلات سنگین در خاورمیانه است که البته علاوه برتولید و عرضه ماشین آلات کشاورزی و راهسازی، سهم قابل توجهی نیز از فروش قطعات و لوازم یدکی لودر هپکو را به خود اختصاص داده است، به طوریکه دسترسی به قطعات این خودروها  به سادگی از طریق بازارهای خرید و فروش لوازم یدکی امکان پذیر است. لودر از پرکاربرد ترین ماشین آلات عمران و راهسازی می باشد، که تقریبا در تمامی پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد، و به دلیل اصطحکاک بسیار بالای قطعات، دیر یا زود باید نسبت به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی لودر هپکو اصل اقدام نمود. از مهمترین مزایای خرید انواع لودر هپکو علاوه بر قیمت بسیار مناسب این ماشین آلات کشاورزی و راهسازی، می توان به  هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری لوازم یدکی لودر هپکو و پشتیبانی کارخانه سازنده از این قطعات  اشاره کرد، به همین دلیل است که روز به روز به تعداد طرفداران ماشین آلات این کمپانی معتبر داخلی افزوده می شود. برای خرید لوازم یدکی لودر هپکو به سایت مراجعه نمایید.

انواع لوازم یدکی لودر هپکو

لودر از جمله ماشین آلات راهسازی و عمران می باشد، که در  ظاهر شبیه به تراکتور است با این تفاوت که  در قسمت جلویی آن یک جام بزرگ  تعبیه شده که معمولا از آن برای حفر گودال، جابجایی مصالح و خاکبرداری استفاده می شود، این ماشین آلات کوچک اما پر کاربرد در دو نوع لودر چرخ لاستیکی و زنجیری تولید می شوند، که انواع لوازم یدکی لودر هپکو در هر کدام از آن ها بسته به مدل ماشین و قدرت موتور آن تغییر می کند. انواع لوازم یدکی لودر هپکو  را می توان بر حسب کاربرد در دسته های انواع لوازم موتوری، لوازم گیربکس، لوازم سیستم هیدرولیک، لوازم جک، چرخ و برق سیستم قرار داد، که هر کدام از آن ها شامل تعداد بسیار زیادی قطعه هستند. بنابراین متقاضیان خرید لوازم یدکی لودر هپکو می توانند قطعات خراب و معیوب این ماشین آلات غول پیکر را با توجه به دسته بندی های فوق در میان ده ها مدل مشابه به راحتی پیدا کرده و خریداری نمایند.

خرید لوازم یدکی لودر هپکو ارزان

خرید لوازم یدکی لودر هپکو ارزان را می توان از طریق شعب نمایندگی این برند خوشنام داخلی، با مناسب ترین قیمت ممکن و همراه با ضمانت کیفیت و اصالت کالا تهیه کرد، در این مراکز به دلیل عرضه مستقیم لوازم یدکی لودر هپکو  این محصولات با قیمتی بسیار مناسب تر از فروشگاه های متفرقه به دست مشتریان می رسد.  قیمت لوازم یدکی لودر هپکو با توجه نوع قطعه و مدل آن تغییر می کند، برای مثال قیمت قطعات موتوری و پمپ هیدرولیک هپکو در مقایسه با قطعات قسمت گیربکس آن بالاتر است، و از مهمترین دلایل آن می توان به کیفیت و پیچیدگی های تولید، متریال مصرفی و کارایی قطعات اشاره کرد. اما در مجموع لوازم یدکی لودر هپکو، قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر برند های معتبر خارجی نظیر کاترپیلار، کوماتسو، هیوندا و غیره دارند، به همین دلیل است، که این ماشین آلات راه سازی و کشاورزی طرفداران بسیار زیادی دارد. برای خرید لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید.

فروش لوازم یدکی لودر هپکو

فروش لوازم یدکی لودر هپکو با کیفیت بسیار بالا و تضمین شده در گروه بازگانی هیدروسنتر با مناسب ترین قیمت و به روش های آنلاین و حضوری انجام می شود. تمامی محصولات عرضه شده در این مرکز همراه با گارانتی اصالت کالا و تعویض در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می شوند، که البته این خدمات سبب شده این مجموعه بازگانی بزرگ و معتبر از محبوبیت بسیار بالایی در میان مشتریان برخوردار شود.  متقاضیان خرید لوازم یدکی لودر هپکو با مراجعه به وب سایت فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی و انتخاب برند هپکو می توانند لیست کامل لوازم یدکی لودر هپکو را به همراه مشخصات فنی و قیمت محصولات  مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()