دستگاه خمیر گیر خانگی و ویژگی های آن:

دستگاه خمیر گیر دستگاهی است که در مراکز مختلف و مشاغل خاصی قابل استفاده است. مشاغلی که در آن به تولید خمیر پرداخته می شود و خمیر کاربرد زیادی دارد این دستگاه دیده خواهد شد. کارخانه های تولید مواد غذایی مختلف مانند پیراشکی ها و کارخانه های تولید کیک های مختلف مانند کیک صبحانه، بیسکویت، خمیر پیتزا و غیره از انواع مختلف این دستگاه استفاده خواهند کرد. دستگاه خمیرگیر دستگاهی است که دارای یک عدد پاتیل می باشد. در این پاتیل چنگکی وجود دارد که به هم زدن خمیر پرداخته و در دستگاه ‌های مختلف این چنگک با زاویه ها و حرکت های مختلفی به هم زدن خمیر می پردازند. علاوه بر این قطعات، قطعه اصلی موتور دستگاه می باشد که با قدرت بسیار زیادی می تواند به هم زدن خمیر توسط چنگک بپردازد. به نوعی می ‌توان گفت دستگاه خمیرگیر کاملاً مشابه دستگاه های همزن است و عملکرد این دستگاه ها با یکدیگر برابر هستند. همانطور که می دانید دستگاه خمیر گیر به دو نوع دستگاه خمیر گیر خانگی و صنعتی تقسیم می ‌شود. دستگاه خمیر گیر خانگی دستگاهی است که در منازل بسیاری استفاده از آن ها دیده می شود.برای خرید خمیر گیر به سایت مراجعه کنید.

این دستگاه در بسیاری از همزن ها که به صورت چند کاره می باشند وجود داشته و قسمتی از کار دستگاه را تشکیل می دهند. بعضی از دستگاه های خمیرگیر نیز به صورت دستگاهی جداگانه به فعالیت می پردازند و می توانند به ترکیب کردن موادی مانند آرد، تخم مرغ، روغن، آب، مایع خمیر و سایر مواد پرداخته و خمیر های مختلفی را تولید نمایند. از دستگاه های خمیرگیر خانگی برای تولید کردن خمیر های جادویی، خمیر پیتزا، خمیر پیراشکی، خمیر شیرینی و کیک، خمیر نان های مختلف مانند نان بربری، لواش، نان تافتون و غیره استفاده خواهند کرد. این دستگاه علاوه بر این که می ‌تواند کاملاً یکدست خمیر را ورز دهد و آن را ترکیب کند، باعث می شود مواد با سرعت بسیار بیشتری آماده شده و فردی که قصد تولید مواد غذایی با خمیر را دارد با سرعت بیشتری می تواند به این کار بپردازد.

دستگاه خمیر گیر صنعتی و ویژگی های آن:

همانگونه که گفته شد دستگاه های خمیرگیر خانگی انواع کوچکی از دستگاه های خمیرگیر صنعتی می باشند که دارای ظرفیت ‌های پایینی هستند. این ظرفیت ها از یک کیلو تا نهایتاً زیر ۱۰ کیلو می باشد که می تواند به تولید خمیر با محدودیت پایینی بپردازد. ولی دستگاه خمیرگیر صنعتی بر حسب انواع مشاغل و میزان مواد اولیه دارای ظرفیت های مختلفی هستند و می توانند حتی تا ۱۸۰ کیلو نیز به تولید خمیر بپردازند. این دستگاه ها همانطور که می دانید دارای ساختمان بسیار قوی بوده و می تواند ساعت های متمادی و با وزن های زیادی از خمیر سر و کار داشته و به هم زدن بپردازد. برای خرید خمیر گیر صنعت کار تهران به سایت مراجعه نمایید.

برای این که این دستگاه بتواند با این میزان خمیر به فعالیت بپردازد، باید دارای بدنه قوی بوده و از ساختار مستحکمی در نوع خود بهره‌ مند باشد. چنگکی که در این دستگاه به کار رفته است باید به حدی قوی باشد که بتواند میزان زیادی از خمیر را بدون سختی هم بزند. همچنین جنس پاتیل این دستگاه باید به گونه ای باشد که بتواند این میزان خمیر را بدون هیچ آسیبی تحمل کند. ضمن این که ظرفیت این پاتیل به اندازه ‌ای باشد که مواد خمیر از آن سرریز نکرده و میزان زیادی از حجم پاتیل خالی بماند. موتور دستگاه باید از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده تا بتواند با قدرت بالای خود خمیر های زیادی را ورز داده و آن ها را آماده پخت کند. دستگاه خمیر گیر صنعتی همانطور که گفته شد در مشاغل مختلفی از هتل ها و رستوران ها گرفته تا فست فود ها، نانوایی و مشاغل دیگری که با خمیر سروکار دارند کاربرد دارد. البته باید گفت این دستگاه در نانوایی ها از بیشترین کاربرد برخوردار است و همچنین در کنار این دستگاه های دیگری مانند خمیر پهن کن و تنور صنعتی نیز وجود دارد که می ‌تواند به بهبود بخشیدن سرعت و کیفیت کار کارکنان بینجامد.

    فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()