ساخت استخر به عنوان یکی دیگر از پروژه های عمرانی و ساختمانی به حساب می آید. اجرای ساخت استخر دارای مرحله بندی است و لازمۀ نقشه، زمان و سرمایه گذاری می باشد. انسان ها همواره نیاز به استحمام، شنا و آب تنی دارند که به توانند آلودگی ها را از سطح بدن خود دور سازند و در عین حال نشاط و سلامت فیزیکی خود را تقویت نمایند. استخر از مهمترین و پرکاربردترین سازه های انسانی است که جنبۀ تفریحی و همچنین کشاورزی دارد. در واقع اکثر کشاورزان برای آنکه کنترل بیشتری بر روی آبیاری خود داشته باشند، از مزایای استخر استفاده می نمایند.

در حال حاضر شاهد ساخت انواع استخر در مجتمع های مسکونی و ویلایی می باشیم. علاوه بر آنکه پروژه های مختلفی در حوزۀ خدمات ساخت استخر  عمومی راه اندازی شده اند و به عنوان سالن استخر مشغول به ارائه خدمات به افراد می باشند.

اجرای ساخت استخر فضای باز

اجرای ساخت استخر فضای باز مشمول خانه های ویلایی و سالن های استخر رو باز می شود. برای ساخت استخر نیاز به نقشه و مصالح ساختمانی مورد نیاز است. کنده کاری و بلوک چینی به عنوان اولین مرحلۀ ساخت استخر در فضای باز می باشد. در این مرحله، به میزان ابعاد استخر، سطح زمین را خط کشی می کنند و سپس عملیات خاکبرداری توسط ماشین آلات سنگین بیل مکانیکی صورت می گیرد، تا به عمق مورد نیاز دست پیدا کنند.

پس از آنکه مرحله کندکاری به اتمام رسید، زمان آرماتوربندی کف گودال با مفتول صورت می گیرد. سپس عملیات بتن ریزی اجرا می شود. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این مراحل وجود دارد، نمرۀ میلگرد آرماتوربندی، عیار بتن ریزی و همچنین ضخامت بتن ریخته شده به نقشۀ پروژه ساخت استخر بستگی دارد.

ساخت اسختر با بلوک سیمان از رایج ترین روش های ساخت استخر محسوب می شود که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و بهترین گزینه برای ساخت استخر ویلایی و فضای باز به حساب می آید.

ساخت استخر خانگی

برای ساخت استخر خانگی نیز باید از یک سری مراحل پیروی نمود که تقریباً مشابه مراحل ذکر شده می باشد که دارای یک سری ریزه کاری های بیشتری است. در ادامۀ مراحل پیشین که به آن اشاره نمودیم، عملیات زیرسازی و بتن ریزی کف و سپس دیواره های بلوکی روی کف قرار داده می شود. پس از آن عملیات ایزوگام ساز استخر صورت می گیرد که مانع از نفوذ آب به داخل سازۀ ساختمانی و آپارتمانی شود و به عبارتی استخر نشتی آب نداشته باشد. بکارگیری از رزین آب بندی استخر، علاوه بر آنکه موجب استحکام بخشیدن به سیمان و همچنین چسبندگی قسمت های مختلف می گردد، به عنوان یکی از رایج ترین روش های آب بندی استخر نیز به حساب می آید.برای اجرای انواع کفپوش ها و کفسازی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ساخت استخر

قیمت ساخت استخر به نقشۀ پروژه و همچنین نوع مصالحی که در ساخت استخر به کار برده، بستگی دارد. بنابراین به طور قطعی نمی توان قیمتی را مشخص نمود. اگر قصد احداث پروژه ساخت استخر را دارید، بهتر است از تجربیات کارشناسان فنی و مهندسی بهره گیرید و پس از أخذ مشاورۀ رایگان، پروژه عمرانی خود را به بهترین مهندسان عمران و معماری بسپارید که متناسب با بودجۀ مالی شما، اجرای ساخت بهترین استخر را رقم زنند.

همانطور که می دانید اجرای ساخت استخر به تنهایی توسط افراد قابل اجرا نمی باشد و نیاز به تخصص و تجربه دارد. بنابراین برای انجام پروژه های عمرانی چون احداث استخر باید از دانش مجریان توانمند استفاده نمائید. برای اطمینان می توانید رزومۀ کاری شرکت را مد نظر قرار دهید.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه از جمله مجموعه های بزرگ در عرصۀ اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی است که مشمول اجرای ساخت انواع استخر نیز می شود.

 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()