اعصاب از بخش های مهم در بدن می باشد که با استفاده از اعصاب می توان الکتریسیته را در بدن در بخش حرکتی و حسی ارسال نمود. هر یک از عضو ها دارای رشته های عصبی می باشند که باید به درستی کار کنند تا بتوان حرکت مطلوبی را مشاهده نمود و اگر این سیستم دچار مشکل شود اعضای بدن دچار مشکل می شوند که این مشکلات عبارت است از ورم، درد، گزگز کردن و... برای ارتباط با مرکز نوار عصب و عضله به سایت مراجعه کنید.

روش گرفتن تست نوار عصب و عضله

برای گرفتن تست نوار عصب و عضله الکترود سوزنی را وارد عضله می کنند که برای قسمت های فوقانی از عضله ی دست و برای قسمت تحتانی بدن از عضله ی پا استفاده می شود. با استفاده از این تست حس و حرکت مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مشکل از اعصاب باشد پزشک متخصص متوجه آن خواهد شد.برای اطلاع از مرکز نوار عصب و عضله در شمال تهران به سایت مراجعه کنید. 

اعصاب علاوه بر در اختیار داشتن بخش حرکتی شامل بخش های حسی هم می باشد مانند حس های درد، گرما و سرما و..... که در صورت اختلال در اعصاب ممکن است این حس ها به درستی شاسایی نشود بنابراین تست نوار عصب و عضله روشی برای متوجه شدن این اختلالات و یا در زمان بهبودی برای پیگیری روند بهبود می باشد. گاهی اوقات اعصاب در بدن در قسمت های گیر می افتند و موجب اختلال در عملکرد حسی و حرکتی آن می شوند. از مشخصه های گیر افتادن اعصاب در عضله ، حس درد است. زمانی که افراد دچار ورم های ناگهانی و یا احساس خواب رفتن های طولانی و گزگز کردن در عضله دارند بسیار مهم است که به پزشک مراجعه نمایند ، پزشک اگر این مشکلات را ناشی از اعصاب بداند از بیمار می خواهد تا تست نوار عصب و عضله را تهیه نماید. مرکز نوار عصب و عضله آرامیس از مراکز معتبر آزمایش نوار عصب و عضله در کشورمان می باشد.

آدرس: ونک ملاصدرا. بین چهارراه شیراز و شیخ بهایی. پلاک ۱۰۹ واحد ۸۰۱

تلفن تماس: ۰۹۰۱۶۴۰۰۸۴۹ - 02188064543

ایمیل: Aramiselectrophysiologylab@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()