روش های نصب پارکت

روش های نصب پارکت و لمینت با یکدیگر بسیار متفاوت می باشند، این پوشش های چوبی را می توان به روش های مختلفی همچون جناغی، مورب، هفت و هشت، لوزی، خطی و غیره بر روی انواع سطح صاف و مسطح نصب نمود. از مهمترین تفاوت های انواع پارکت چوبی با پارکت لمینت روش نصب این دو محصول می باشد، زیرا پارکت های چوبی و ساده را با استفاده از چسب مخصوص بر روی سطوح مختلف سنگی، سرامیکی و دیگر سطوح مسطح بعد از اجرای کفسازی نصب می کنند، اما روش نصب پارکت لمینت قدری متفاوت تر می باشد، این کفپوش های صنعتی را با استفاده از کلیک های که در حاشیه های آن ها قرار دارد، به صورت نرو مادگی نصب می کنند، و از مهمترین مزایای این روش نصب می توان به عدم جای درز و فضای خالی بین پارکت ها اشاره کرد، که سبب جذابیت بیشتر محیط نیز می شود. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت ارزان قیمت

نمایندگی ها و مراکز عرضه و فروش پارکت و لمینت ساخت کشورهای ایران، کانادا، آلمان، بلژیک، ترکیه و چین بهترین مراکز خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت در کشور می باشند، که به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا به دست مشتریان، توانسته اند محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی را در بازارهای خرید و فروش پارکت لمینت به دست آورند. از دیگر مزایای خرید پارکت از این مراکز می توان به تضمین کیفیت و عرضه محصولات همراه با گارانتی اصالات کالا به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد، که سبب جلب توجه و اعتماد مشتریان شده است.برای اطلاع از  فروش پارکت لمینت آرتا به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس با سابقه ای طولانی در صنعت واردات و فروش پارکت با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر و مطرح داخلی و خارجی در شمار محبوبترین نمایندگی های آنلاین عرضه و پخش محصولات دکوراتیو ساختمانی قرار گرفته است. برای خرید انواع پارکت لمینت و اطلاع از قیمت های این محصولات می توان به سایت دکورآفیس مراجعه کرد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()