فیلتر شنی به دلیل طراحی ساختاری که از آن برخوردار می باشد، قابلیت جداسازی املاح و ذرات معلق در آب را دارد. همانطور که می دانید آب آشامیدنی، آب معدنی، آب استخر، آب شرکت های مواد غذایی و غیره نیاز به استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب و فیلتراسیون آب دارند. لذا استفاده از فیلترهای شنی در مسیر سیستم تصفیه خانه لازم و ضروری است و موجب تصفیه سازی آب شده و ذرات آلوده معلق در آب را به وسیله شن و ماسه های تعبیه شده در داخل فیلتر شنی جداسازی می نمایند. از این رو برای امور تصفیه خانه استخر از مزایای فیلتر شنی استخر بهره گرفته می شود. برای خرید فیلتر شنی به سایت مراجعه کنید. 

مزایای فیلتر شنی

از جمله مزایای فیلتر شنی می توان به افزایش کیفیت آب اشاره نمود. در واقع هدف از استفادۀ فیلتر شنی، برای جداسازی آلودگی های معلق موجود در آب می باشد. قیمت فیلتر شنی نیز متناسب با نوع فیلتر و ابعادی که باید داشته باشد، مشخص می شود. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با انتخاب فیلتر شنی وجود دارد، توجه به مسئله نقشۀ اجرای پروژۀ تصفیه خانه می باشد.

در واقع نوع فیلتر شنی که برای عملیات فیلتراسیون و تصفیه سازی مورد استفاده قرار گرفته می شود، نقش مهمی در کیفیت آب خروجی دارد. توجه داشته باشید که برای خرید و اجرای ساخت تصفیه خانه، باید از تجربیات و دانش کارشناسان فنی و متخصص بهره گرفته شود. لذا استفاده از این تجهیزات فنی و کاربردی به میزان قابل توجهی می توانند سطح کیفیت آب ورودی به خطوط لوله کشی را بهبود بخشیده و متناسب با نوع کاربرد، فیلتراسیون آن را انجام دهند.

شرکت اطلس آب یکی از شرکت های بزرگ در حوزۀ ساخت تجهیزات و پکیج تصفیه آب و فاضلاب در سراسر کشور فعالیت می کند. این مجموعه با استفاده از کارشناسان فروش مجرب، خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()