نمایندگی هانیانگ به عنوان یکی از مجموعه های فعالی است که دارای مجوز فروش محصولات متنوع شرکت هانیانگ می باشد. شرکت هانیانگ بیش از 40 سال است که سابقۀ تولید و عرضۀ محصولات اتوماسیون صنعتی از جمله انواع سنسور، کنترلر، میکروسوئیچ و غیره می باشد. امروزه با مراجعه به بهترین نمایندگی هانیانگ، قادر به خرید محصولات متنوع این شرکت، با قیمت ارزان خواهید بود. اصل بودن قطعات از اهمیت بسزایی برخوردار است چون نقش مهمی در عملکرد دستگاه های مختلف دارد. لذا هنگام خرید محصولات هانیانگ، توجه داشته باشید که در ابتدا از اعتبار نمایندگی مطمئن گردید چون نمایندگی هانیانگ در تهران ، به شما کمک می کند که بتوانید تجهیزات اتوماسیون صنعتی را با کیفیت اورجینال و قیمت ارزان تهیه نمائید.

نمایندگی معتبر هانیانگ

نمایندگی معتبر هانیانگ دارای مجوز فروش محصولات هانیانگ اورجینال می باشد. لذا شرکت های سازندۀ ماشین آلات صنعتی، صنعت خودروسازی، صنایع مختلفی چون شرکت های داروسازی، کاشی، سرامیک، صنایع غذایی، صنایع ساخت محصولات خانگی و غیره می توانند محصولات هانیانگ را با کیفیت اصل و قیمت مناسب خریداری نمایند. شرکت هانیانگ، همانطور که گفته شد، قطعات مختلفی را در خصوص صنعت اتوماسیون صنعتی طراحی و تولید نموده اند. انواع میکروسوئیچ، انواع سنسور القایی، انواع سنسور نوری، کنترلر دما، قطعات پنوماتیک و هیدرولیک و غیره از جمله محصولات هانیانگ است که کاربرد گسترده ای در ساخت دستگاه های دیجیتال و پیشرفتۀ امروزی دارد.برای خرید سنسور نوری به سایت مراجعه کنید. 

بهترین نمایندگی هانیانگ در تهران

با مراجعه به بهترین نمایندگی هانیانگ در تهران، می توانید تجهیزات اتوماسیون صنعتی برند هانیانگ را با کیفیت اورجینال و تنوع بالا انتخاب و خریداری نمائید، علاوه بر آنکه خدمات پشتیبانی مداومی را دریافت خواهید نمود. توجه به مسئله جواز فروش محصولات هانیانگ به عنوان اعتبار فروشگاه مطرح می شود.

تهران اتوماسیون چندین سال است که به عنوان نمایندۀ رسمی هانیانگ، محصولات متنوع این شرکت را با کیفیت اورجینال به فروش می رساند.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 524
نمایش همه
علاقه مندی ها ()