کلرزن مایع از رایج ترین موادی است که در امور تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. بیشترین کاربرد کلرزن در فرآیند تصفیه سازی فاضلاب آب استخرها می باشد. پکیج تزریق کلر نیاز به تخصص دارد و طبق یک سری اصول از پیش تعیین شده عملیات کلرزنی را انجام می دهند. یکی از مراحل مهم در پکیج تصفیه آب استخر، استفاده از سیستم ضد عفونی و گندزدایی می باشد. با توجه به اینکه آبی که طی مراحل تصفیۀ آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند، برای از بین برند و غیر فعال سازی مکروارکانیسم های بیماری زا، از مواد افزودنی شیمیایی چون مواد کلرزن مایع بهره گرفته می شود. در واقع این عملیات همانند استفاده از اشعۀ نورخورشید و ماورای بنفش اشعۀ گاما می باشد.

فروش کلرزن مایع

امروزه با خرید کلرزن مایع به راحتی می توان به صورت کاملاً مکانیزه، عملیات کلرزنی و گند زدایی را برای آب استخر و همچنین سیستم های تصفیه خانۀ صنعتی و نیمه صنعتی انجام داد. معمولاً عملیات کلرزنی مایع طی چند مرحلۀ کاملاً مکانیزه انجام می گیرد که می تواند شامل مراحلی چون تخریب دیواره سلولی، اختلال در فعالیت های آنزیمی، ایجاد تغییر در چگونگی نفوذپذیری سلول ها و همچنین تغییر در ماهیت پروتوپلاسم ها و غیره باشد. با تزریق کلر در فرآیند تصفیه آب، موجب نوعی گندزدایی آب می شوند که شامل ترکیبات مختلفی چون پرکلرین، سدیم هیپوکلریت، کلسیم هیپوکلریت، کلرآمین ها و دی اکسید کلر می شوند. به عبارتی استفاده از این امکانات در اجرای فرآیند سیستم های تصفیه خانه استخر لازم و ضروری است.

کلرزن مایع هیپوکلریت سدیم از جمله رایج ترین پکیج تزریق کلر مایع است، که در مدت زمان کوتاهی، خواص خود را نشان می دهد. این نوع کلرزن مایع از نظر قیمت ارزان است و دارای نکات مثبتی نسبت به دیگر پکیج های تزریق کلر مایع می باشد. از مهمترین مزایای آن می توان به از بین بردن آلودگی های آب در مدت زمان کوتاه، ممانعت از رشد جلبک و خزه های برگ در داخل آب، عدم استفاده از مواد شیمیایی بیش از اندازه در آب استخر و ... اشاره نمود. به این ترتیب برای فرآیند گندزدایی آب استخر از مواد کلرزن مایع استفاده می شود که دارای خواص بالایی می باشد.

قیمت کلرزن مایع

قیمت کلرزن مایع و پکیج تزریق کلر به فاکتورهای متعددی چون نوع مادۀ کلرزن و همچنین حجم بسته بندی بستگی دارد. در نتیجه مجریانی که در زمینۀ راه اندازی سیستم های تصفیه خانه صنعتی، نیمه صنعتی و استخر فعالیت می کنند، خرید پکیج تزریق کلر را انجام می دهند که بتوانند به نتایج عالی دست پیدا کنند و بدین وسیله بتوانند آلودگی های بیماری زای داخل آب را از بین ببرند.

شرکت اطلس آب از ابتدای فعالیت خود، به صورت حرفه ای در زمینۀ ساخت و عرضۀ دستگاه های سیستم تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می کند.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()