قلب عضوی مهم در بدن انسان است و باید به ان توجه کنیم. زمانی که احساس درد در ققسه ی سینه داشته باشیم فورا به پزشک مراجعه کنیم پزشک بعد از مشاهده وضعیت فرد بیمار در صورتی که احتمال دهد ناراحتی از سمت قلب او است وی را به بهترین متخصص قلب و عروق ارجاع خواهد داد زیرا درمان  باید درست و به موقع انجام گیرد و باید توسط متخصص و زیر نظر او درمان را شروع کرد. بنابراین متخصص قلب وصعیت بیمار را با تخصص و دانش بالایی که دارد بررسی نموده و در صورت تیاز آزمایشاتی را از او می خواهد. دکتر ریاستی از بهترین متخصص قلب و عروق در شرق تهران در کشورمان است و شناخت کامل بر تمام بیماری های قلبی عروقی داشته و می تواند بهترین درمان را تشخیص دهد، همچنین کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی بهترین خدمات را به مراجعین ارائه می دهد.

چه زمانی به بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه کنیم

همان طور که می دانیم قلب عضوی ویژه در بدن است و ایجاد هر گونه درد در قفسه سینه و تپش نامنظم در قلب و یا مواردی که به بیماری های قلبی مرتبط است مانند تنگی نفس و گرفتگی رگ ها و... مهم بوده و باید فورا به متخصص قلب و عروق مراجعه کرد. متخصص قلب و عروق علت را ریشه یابی کرده و در صورت نیاز آزماش هایی را از فرد بیمار می خواهد بنابراین پس از مشخص شدن قطعی تجویز دارو و سایر روش های درمانی را آغاز می کند.برای اطلاع از بهترین متخصص قلب و عروق نارمک به سایت مراجعه کنید.

اگر فردی از بیماری جزئی قلب رنج می برد باید حتما به فکر پیدا کردن بهترین متخصص قلب و عروق باشد و تحت درمانقرار گیرد. همچنین افراد باید به علائم بیماری های قلبی توجه کنند و با آن آشنا شوند. اگر ناراحتی های قلبی نادیده گرفته شود می تواند مشکل را جدی تر کند بنابراین در زمان بروز علائم بیماری های قلبی حتما به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()