تابلو ها در انواع مختلفی هستند که هر یک دارای یک سری ویژگی ها می باشند که تابلوساز با روش های مختلفی و با به کار گیری دستگاه ها و متریال متفاوتی ساخت تابلو ها را انجام می دهد.

تابلو فلزی

تابلو فلزی یکی از تابلو هایی است که بسیار مقاوم است و در مقابل ضربه آسیب پذیری بسیار کمی دارد. این تابلو دارای حروف برجسته بوده و در شرایط آب و هوای خشک عمر بالایی دارد. برای اطلاع از خدمات تابلوساز در تهران به سایت مراجعه کنید. 

تابلو ال ای دی

تابلو های ال ای دی از تابلو های جذاب به شمار می روند که از ال ای دی ها در رنگ های مختلف در سطح ان استفاده می شود. تابلوساز تابلو ال ای دی را در دو نوع ثابت و روان می سازد که در نمونه ی تابلو روان ، پخش جملات و تصویر همراه با افکت ها را داریم.

تابلو چلنیوم

تابلو های چلنیوم از آلومینیوم به دست می آیند که دارای سطحی براق  می باشند. این تابلو ها از حروف برجسته که داخل ان از لامپ ها برای نورپردازی استفاده شده، تشکیل نی شوند. تابلوساز انواع تابلو چلنیوم را در طرح های مختلفی ایجاد می کند.

تابلو کامپوزیت

تابلو های کامپوزیت از ورق های کامپوزیت تشکیل شده اند. حروف در تابلو کامپوزیت به صورت برجسته بوده و دارای تنوع بالایی می باشد. این تابلو بادوام و سبک هستند. از مزایای دیگر تابلو کامپوزیت می توان به داشتن قابلیت شستشو و ضد زنگ بودن آن اشاره کرد.

تابلو پلاستیک

تابلو پلاستیک یا تابلو نئون از ورقه های پلکسی گلاس تشکیل شده اند. این تابلو ها دارای نورپردازی بوده و تنوع زیادی دارند. تابلوساز در ساخت این تابلو می تواند خلاقیت زیادی به خرج دهد.برای اطلاع از ساخت تابلو کامپوزیت به سایت مراجعه کنید. 

مرکز تابلوسازی

مراکز تابلوسازی خدمات تابلوسازی سفارشی را ارائه می دهند و شما می توانید ابعاد تابلوی دلخواه و نوع آن را تعیین کنید تا تابلوساز در کمترین زمان تابلوی مورد نظرتان را بسازد. کیفیت تابلو بسیار مهم بوده زیرا تابلوی باکیفیت مقاومت و دوام بالایی داشته و جذاب می باشد بنابراین برای ساخت تابلو ها حتما از تابلوساز حرفه ای کمک بگیرید تا تمام مراحل تابلوسازی با دقت بالا و به بهترین شکل انجام گیرد. برای ساخت تابلو باید کلمات مناسبی را ارائه دهید تا بر روی تابلو نصب شود. کلمات می توان نام برند شما باشد و یا خدماتی که ارائه می دهید، تابلو های ال ای دی برای افرادی که از محصولات در برند های مختلف برخوردارند انتخاب خوبی است زیرا شما می توانید از جملات طولانی نیز در این تابلو ها استفاده کنید و نام محصولاتتان را در تابلو داشته باشید.

امروزه تابلوسازی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته زیرا هم تاثیر تابلو بر همگان آشکار شده و هم با توجه به رقابت ، افراد می خواهند جذاب باشند و مشتری را به سوی خود سوق دهند به همین دلیل امروزه انواع تابلوسازی ها را می توانیم مشاهده کنیم. گروه تابلوسازان راما در خدمت شماست.

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 609
نمایش همه
علاقه مندی ها ()