گریدر از ماشین آلات عمرانی و راهسازی به شمار می رود که برای مسطح نمودن جاده ها و انتقال خاک و همین طور شیب سازی مود استفاده قرار می گیرد. لوازم یدکی گریدر فشار وارده از سوی گریدر را به صورت یکنواخت به زمین اتتقال می دهند و خاک به صورت فشرده شده درآمده و پس از کار با گریدر می توان از آسفالت و .... بر روی سطح یکنواخت ایجاد شده استفاده کرد. برای خرید لوازم یدکی گریدر به سایت مراجعه کنید.

لوازم یدکی گریدر مهم در گریدر تیغه است که نقش شیب سازی را انجام می دهد. این تیغه قابلیت تنظیم دارد و می توان شیب های دلخواه را ایجاد کرد.  در زمان استفاده از گریدر باید اطرافیان را از شروع فعالیت آگاه سازیم زیرا ممکن است با اشیا برخورد کنیم و مشکلاتی را به بار آوریم همین طور پس از فعالیت با گریدر حتما تیغه ها در حالت اولیه قرار دهید.  همین طور باید استفاده از گریدر را بیاموزیم و در صورت نداشتن مهارت کافی هرگز از آن استفاده ننماییم زیرا استفاده از ماشین های راهسازی نیاز به مهارت کنترل دارد که باعث بروز مشکل نشود .برای اطلاع از فروش لوازم یدکی گریدر کاترپیلار به سایت مراجعه کنید.

فروش لوازم یدکی گریدر

فروش لوازم یدکی گریدر در مراکز فروش قطعات ماشین های راهسازی انجام می گیرد که دارای انواع مختلف از نظر سایز و مدل و نوع می باشد که توسط شرکت های مختلفی ساخته شده است. شما با مراجعه به مراکز معتبر می توانید قطعه ی مورد نظر خود را تهیه کنید.  خرید اینترنتی مزیتی است که فروشگاه های بزرگ دارای این نوع خرید بوده و مشتریان با اعتماد کاملی که از این فروشگاه ها دارند ، به راحتی خرید خود را در کمترین زمان و بدون مراجعه ی حضوری انجام می دهند. این مرکز با خدمات دهی عالی و کامل خود توانسته رضایت مشتریانش را کسب نماید و محصولاتی با کیفیت عالی را به آن ها عرضه دارد.

فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()