طراحی نما بیرونی ساختمان امروزه به شکلی حرفه ای تر و مدرن تر در حال انجام است و  این موارد را به وضوح با گسترش ساخت و سازها تغییر نمای ظاهری شهرها و محله های مختلف می توان مشاهده کرد. استفاده از یک طراحی مدرن و حرفه ای که علاوه بر زیبایی و ظرافت توجه بینندگان و بازدیدکنندگان را به خود جلب نماید، به ساختمان هویت و اعتبار می بخشد، و همین طور هنر تیم مهندسی، معماری و دکوراتورها را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارد، تا افراد قضاوت درستی از کاربری و نمای ساختمان داشته باشند. برای اجرای طراحی نما  به سایت مراجعه کنید.

طراحی نما انواع ساختمان های اداری، تجاری، هتل ها، ویلاها، بانک ها، فروشگاه های زنجیره ای مانند یک روش تبلیغاتی ماهیت و کاربری ساختمان را به افراد نمایش می دهد، برای مثال می توان به طراحی نما فروشگاه های زنجیره ای اشاره کرد، که در هرشهر و محله ای به راحتی می توان ساختمان آن ها را پبدا کرد. طراحی نما ساختمان یک ابزار تبلیغاتی برای جلب و جذب مشتریان می باشد، برای مثال می توان به انواع طراحی نمای کلینیک های پزشکی و مراکز درمانی، شعب مختلف فروشگاه های زنجیره ای، باک ها، طراحی نمای مسجد و مهد کودک اشاره کرد، که با استفاده از یک طرح حرفه ای و خلاقانه به نوعی نوع کاربری ساختمان را نیز به نمایش می گذارند.برای اطلاع از خدمات طراحی نمای ساختمان مسکونی به سایت مراجعه کنید.

قیمت اجرای طراحی نما برای ساختمان های مختلف متفاوت می باشد و معمولا بر حسب موارد بسیار زیادی از جمله نوع متریال مصرفی، روش های اجرای نما، نورپردازی، المان های اضافی استفاده شده، فرم رنگ، پیش آمدگی ها یا فرو رفتگی ها محاسبه و تعیین می شود، که این قیمت در ساختمان های بلند تر و سیع تر بسیار بالاتر از دیگر ساختمان های مسکونی چند طبقه می باشد.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()