ویدئو پروژکتور به دستگاهی گفته می شود که کاربرد گسترده ای در زمینۀ نمایش تصاویر دارد. ساختار اصلی دستگاه های پروژکتور را لامپ و لنز LED تشکیل می دهد. در واقع با بهره گیری از این قطعات، امکان بزرگ نمایی تصاویر را ایجاد می کند. انواع ویدئو پروژکتور در ابعاد و مشخصات فنی مختلف به بازار عرضه شده است که عموم مردم به راحتی می توانند متناسب با بودجۀ مالی و همچنین نیاز خود از این دستگاه، پروژکتور را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند. برای  خرید ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید. 

فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی

فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی به دلیل پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، طرفداران زیادی دارد. این نوع دستگاه های پروژکتور دارای محیط کاربری ساده ای هستند که کار کردن با آنها بسیار ساده است و افرادی که با گوشی هوشمند کار کرده باشند، می توانند تنظیمات این دستگاه را به راحتی انجام دهند.

فناوری پیشرفتۀ به کار رفته در نسخه های جدید دستگاه های پروژکتور موجب عملکرد بهتر و افزایش وضوح تصویر آنها شده است. علاوه بر آنکه ابعاد و وزن آنها نیز کاهش پیدا کرده است و جابجایی آن را ساده از قبل نموده است. به همین جهت اکثر افراد ترجیح می دهند که تجربۀ خرید ویدئو پروژکتور جیبی را داشته باشند. لذا کاربرد آن در فضای باز، مسافرت ها و میهمانی ها بسیار ساده است، به راحتی می توان به عنوان LCD پرتابل از آن استفاده نمود که بسیار مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی باشد.برای اطلاع از  فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ویدئو پروژکتور متناسب با میزان قابلیت هایی که به آن مجهز است، مشخص می شود. با توجه به این مسئله امکان خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان برای متقاضیان این دستگاه فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از ابتدای فعالیت، در زمینۀ طراحی، تولید و فروش انواع دستگاه پروژکتور پیشرفته و دیجیتالی فعالیت می کند و بستر مناسبی برای خرید اینترنتی دستگاه های پروژکتور را برای هموطنان گرامی فراهم کرده است.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()