خرید اقساطی ایران خودرو با تسهیلات ویژه

خرید اقساطی ایران خودرو با تسهیلات ویژه و بازپرداختی 12 الی 48 ماهه از مهمترین امتیازاتی است که مشتریان و علاقه مندان خرید خودروهای این کمپانی به دنبال آن هستند، زیرا در چنین شرایطی قادر خواهند بود تنها با پرداخت نیمی از مبلغ اتومبیل، مالکیت خودروی دلخواه خود را به دست آورند، و آن را  تا پایان دوره پرداخت اقساط معوقه مورد استفاده قرار دهند. معمولا شرکت های لیزینگ خودرو و نمایندگی های رسمی   خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  ، همواره در تلاش هستند تا یک بازار رقابتی و بسیار مثبت به نفع مشتریان به وجود بیاورند و سهم بشتری از فروش خورو را به خود اختصاص دهند، و محبوبیت و اعتبار خود را در این بازار ارتقاء دهند. فروش اقساطی ایران خودرو شامل تمامی اتومبیل های این مجموعه از جمله خودروهای سواری آن  نظیر انواع خودروهای پژو پارس، پژو 206، پژو 405 و غیره می شود، و این امکان را به مشتریان می دهد، تا خودروی ایده آل و دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت و به صورت قسطی خریداری کنند و  مورد استفاده قرار دهند.

فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت

نمایندگی معتبر و رسمی سایا خودرو سالهاست که با فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت و دیگر خودروهای داخلی و خارجی مانند سایپا، هیوندای، کیا، جک و غیره با بهترین تسهیلات و شرایط فروش توانسته اعتماد و رضایت حداکثری مشتریان ود را جلب نماید و در شمار معتبرترین و محبوبترین شرکت های لیزینگ خودرو قرار بگیرد. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

متقاضیان خرید اقساطی ایران خودرو با مراجعه به وب سایت سایا خودرو می توانند از تمامی شرایط نقل و انتقالات و مالکیت قطعی انواع مدل ها و تیپ های خودرو اطمینان کامل را کسب نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند. از مهمترین تسهیلات فروش اقساطی ایران خودرو در مرکز سایا خودرو می توان به تعویض خودرو با مدل ها و تیپ های متفاوت در زمان باز پرداخت اقساط، تنظیم سند مالکیت و اجاره به شرط تملیک و تحویل فوری خودرو توانسته اعتماد مشتریانش را جلب نماید.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()