نایلون عریض جزء پلاستیک های پرکاربرد در امور صنعتی و کشاورزی می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به خرید پلاستیک با متراژ زیاد دارند، می توانند با خرید نایلون عریض با قیمت ارزان و کیفیت بالا، نیاز خود را مرتفع سازند. عموماً کاربرد نایلون عریض برای تأسیس محیط گلخانه می باشد. با توجه به شرایطی که محیط گلخانه ای باید داشته باشد، بهترین نوع پلاستیک، استفاده از پلاستیک عریض می باشد که از متراژ بالا برخوردار است و در عین حال از ضخامت و رنگ مناسبی برخوردار است. برای خرید نایلون عریض  به سایت مراجعه کنید. 

فروش نایلون عریض

فروش نایلون عریض با متراژ بالا و به صورت رولی صورت می گیرد. این نوع پلاستیک در دو طرح مات و شفاف عرضه می شود که افراد متناسب با نیاز و کاربرد خود، می توانند مناسب ترین مدل نایلون های عریض را با قیمت ارزان و جنس مرغوب خریداری نمایند. از نایلون های عریض برای پوشش سطوح مختلف استفاده می شود که می تواند در صنعت و یا امور کشاورزی باشد. در واقع با بهره گیری از مزایای پلاستیک می توان از نفوذپذیری آب و رطوبت به داخل کالاهای ذخیره سازی شده جلوگیری نمود. علاوه بر آنکه با پوشش کالاها به راحتی می توان از نفوذ گرد و خاک بر روی محصولات و اقلام ممانعت کرد و کیفیت کالاها را تعمیم بخشید.برای خرید نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

قیمت نایلون عریض به ابعاد، ضخامت و همچنین کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد. با توجه به تولید انبوه پلاستیک عریض، امکان خرید نایلون عریض با قیمت ارزان برای مشتریان محترم فراهم می باشد. با مراجعه به تولیدی های معتبر امکان خرید پلاستیک ارزان برای شما فراهم است.

شرکت دریا پلاستیک جزء یکی از شرکت های تولیدکنندۀ موفق در حوزۀ نایلون های صنعتی و کشاورزی در ایران است. این مجموعه به منظور دوام و افزایش طول عمر پلاستیک ها از مواد اولیۀ با کیفیت استفاده می کنند.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()