کتابخانه از دیگر تجهیزات پرکاربردی است که در دکوراسیون سالن پذیرایی و یا اتاق کار مورد استفاده قرار گرفته می شود. کتابخانه متناسب با سلایق مختلف ساخته و به بازار عرضه می شود. در واقع از سبک های مختلفی در طراحی کتابخانه استفاده می شود. از این رو انواع کتابخانه جوبی که دارای باک های تو در تو می باشند، را در سطح بازار مشاهده می نمائید که جزء طرح های متنوعی از این محصول دکوری می باشند. مهمترین کاربرد کتابخانه برای نگهداری از کتاب و تجهیزات نوشتاری است. به این ترتیب افراد متناسب با حجم کتاب های خود، سایز کتابخانه را انتخاب می نمایند. برای خرید  کتابخانه به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع کتابخانه چوبی

توجه داشته باشید که از دیرباز تا کنون از متریال چوب در ساخت کتابخانه استفاده می نمودند ولی امروزه انواع کتابخانه چوبی تلفیق شده با فلز و شیشه را نیز می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. لذا استفاده از متریال مختلف در ساخت کتابخانه، موجب تنوع طرح و زیبایی کتابخانه ها شده است. در ضمن بر قابلیت های آن بیش از پیش از افزوده اند. به عنوان مثال کتابخانه چوبی شبکه ای، به افراد اجازه می دهد که بتوانند وسایل دکوری نیز در باکس های کتابخانه قرار دهند و یا کتابخانه دو کشو پایه دار نیز به دلیل برخورداری از کشو، امکان نگهداری لوازم التحریر را در داخل فضای کشو میسر می سازد.

به همین منظور افراد راحت تر از گذشته می توانند کتابخانۀ چوبی مورد دلخواه خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند. البته لازم به ذکر است که امکان خرید کتابخانه سفارشی نیز مطابق با سلیقۀ شما فراهم است. لذا برای درخواست کتابخانه سفارشی باید به مجموعه های تولیدی تجهیزات چوبی معتبر مراجعه نمائید.

هنگام خرید کتابخانه بهتر است که فاکتورهای مهمی چون جنس بدنه، رنگ بندی، ترکیب رنگ به کار رفته، شکل طبقات، کیفیت پشت کار، تعداد ردیف طبقات برای گنجاندن کتاب، تعداد کشو، ابعاد کتابخانه که شامل ارتفاع، عرض و عمق، ضخامت ورق چوب به کار رفته، جنس پوشش لبه های کتابخانه و ... در نظر گرفته شود. در واقع متناسب با سبک های مختلف کتابخانه، فاکتورهای متفاوتی برای خریدار اهمیت پیدا می کند. برای خرید کفی تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت کتابخانه به ابعاد و نوع طراحی آن بستگی دارد. لذا افراد متناسب با سلیقۀ شخصی خود، می توانند کتابخانه چوبی کلاسیک و مدرن را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند.

کتابخانه چوبی درختی نیز یکی دیگر از سبک های مختلف طراحی کتابخانه های امروزی محسوب می شود که برای نظم دادن به کتاب های خود از آن استفاده می نمایند. بر اساس تعداد کتاب و فضای محل قرارگیری کتابخانه، باید مناسب ترین نوع کتابخانه را خریداری نمائید.

برای مشاهده و خرید اینترنتی انواع کتابخانه چوبی می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()