قیمت کفش ایمنی متناسب با مدل کفش و کیفیت آن مشخص می گردد. به همین جهت به طور واضح نمی توان قیمت ثابتی را برای کفش های کار در نظر گرفت. با توجه به تنوع محصولات ایمنی در بازار، قیمت کفش ایمنی کار برای کارفرمایان و مدیران اجرایی پروژه های عمرانی، ساخت و ساز و صنعتی اهمیت دارد که کیفیت نیز حائز اهمیت است. همانطور که می دانید رعایت اصول ایمنی در مشاغل مختلف لازم و ضروری است و در صورت عدم رعایت این نکات، مجموعه های مختلف متحمل جریمه می شوند. علاوه بر جریمۀ مالی، صدمات جدی به کارگران وارد می شود و در طبع آن باعث ایجاد نقص عضو در پرسنل فنی می گردد. برای اطلاع از قیمت انواع کفش ایمنی به سایت مراجعه کنید.

قیمت فروش کفش ایمنی

امروزه به راحتی می توان با قیمت ارزان کفش ایمنی با کیفیت و با دوام خریداری نمود که از استحکام بالایی برخوردار باشد و متناسب با مشاغل مختلف، از کارایی لازم برخوردار باشد. نیاز به ذکر است که یک کفش ایمنی کار باید یک سری اصول استاندارد در ساخت آنها رعایت شده باشد که بتواند از انگشتان پا در برابر صدمات احتمالی ناشی از افتادن اجسام سنگین، سقوط کردن و سر خوردن بر روی سطح زمین محافظت نماید.

علاوه بر بیان نکات بالا، توجه به عایق برق و سوختگی نیز از دیگر موارد قابل توجه در قیمت کفش ایمنی کار می باشد. بنابراین افراد متناسب با نوع فعالیت کاری خود، می توانند از مزایای کفش های ایمنی کار با قیمت ارزان و مناسب بهره گیرند. برای خرید دستکش کار به سایت مراجعه کنید.

طول عمر بالا، ضد ضربه، ضد خوردگی، مقاومت بالا در برابر حرارت ، عایق الکتریسیته و ... نمونه ای از عوامل مهم در قیمت کفش ایمنی محسوب می شوند.

برای خرید انواع کفش ایمنی کار با کیفیت بالا و قیمت ارزان می توانید از فروشگاه رادین ایمن دیدن فرمائید و پس از بررسی انواع کفش ایمن، با قیمت مناسب کفش ایمنی مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()