ساخت استخر یکی از پرکاربردترین پروژه های ساختمانی است که متناسب با فضای باز و سرپوشیده در طرح های متنوع ساخته می شود. ساخت استخر خانگی نیاز به تخصص و تجربه دارد و هلدینگ های ساختمانی حرفه ای می توانند براساس نوع سازه های ساختمانی و فضای اختصاص یافته، مناسب ترین خدمات ساخت استخر را پیاده سازی نمایند. ساخت استخر همانند سایر سازه های ساختمانی نیاز به صرف زمان، هزینه و همچنین زیرسازی دارد. به این ترتیب افراد متناسب با بودجۀ مالی، فضای خالی در محل و همچنین سلیقۀ شخصی طرح استخر را در نظر می گیرند.

ساخت استخر خانگی

ساخت استخر خانگی بر اساس نوع سازۀ آپارتمانی و یا ویلایی مشخص می شود. به این ترتیب پیمانکاران متناسب با نوع سازه، مناسب ترین طرح استخر را پیشنهاد می دهند که متناسب با فضا و همچنین نیاز صاحب ملک باشد. علاوه بر آنکه مطابق با بودجۀ مالی شخص باشد. امروزه اکثر سازه های استخر خانگی از متریال فایبرگلاس، بتن و یا وینیل استفاده می شود که بر حسب ابعاد و نوع سازه مشخص می گردد.

استفاده از سیستم های گندزدایی نمک، گرم کن های آبی، احداث سونا، جکوزی، چراغ های مخصوص استخر، استفاده از پوشش کرکره ای سطح استخر و یا آفتابگیر و ... بخش از لوازم جانبی و امکانات ساخت استخرهای فضای باز و یا آپارتمانی می باشد.برای خرید افزودنی بتن به سایت مراجعه کنید. 

توجه داشته باشید که برای ساخت استخر آپارتمانی نیز می توان از انواع لوازم جانبی کاربردی استفاده نمود که متناسب با نیاز فضا و ابعاد صورت می گیرد. امروزه علاوه بر ساخت استخر بتنی، برای اجرای استخر کوچک از مزایای ساخت استخر فایبرگلاس و وینیل بهره گرفته می شود که علاوه بر آب بندی عالی، بسیار زیبا و لاکچری طراحی و اجرا می شوند.

برای أخذ مشاوره و یا اجرای انواع استخر سر پوشیده و یا فضای باز می توانید از تخصص کارشناسان هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه استفاده نمائید.

 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()