سود پرک یکی دیگر از مواد اولیۀ شیمیایی پر کاربرد در صنعت محسوب می شود. سدیم هیدروکسید، سود سوز آور و کاستیک سودا از اسامی دیگر مادۀ سود پرک می باشند. فرمول شیمیایی سود پرک، NaOH است که به صورت پودر و یا مایع تولید می شود. خرید و فروش سود پرک در سراسر جهان رونق دارد چون از کاربرد خاصی در صنایع مختلف برخوردار می باشد.برای خرید سود پرک  از طریق لینک اقدام نمایید. 

فروش سود پرک 98%

فروش سود پرک 98% به منظور گرید صنعتی و آزمایشگاهی صورت می گیرد. این ماده به رنگ سفید است و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. در واقع دمای ذوب سود پرک 1390 درجۀ سلسیوس با چگالی 2.13 است. سود پرک به دلیل ساختار خورندگی بالا، به سهولت رطوبت را به خود جذب می کند و با هوا واکنش می دهد و بوی تند و زننده ای از آن متساعد می شود و بسیار سمی است.

کاربرد عمدۀ مادۀ سود پرک برای امور نظافت و پاک کنندگی سطوح چرب با مواد فسیلی می باشد. در واقع در صنایع پتروشیمی از مزایای سود پرک برای از بین بردن ترکیبات اسیدی گازهای سوخته شده استفاده می شود و باعث از بین رفتن اکسیدهای گوگردی می شود.

کاربرد مایع سود پرک در مصارف خانگی نیز می توان به محلول های لوله بازکن و همچنین محلول های سفید کننده اشاره نمود. امروزه با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توان محلول سود پرک را خریداری نمود.برای اطلاع از فروش آب ژاول از طریق لینک اقدام نمایید. 

با توجه به استقبال مصرف کنندگان و کاربرد گستردۀ مواد شیمیایی در مصارف صنعتی و خانگی، امکان خرید اینترنتی مایع و یا جامد سود پرک به صورت کیسه ای و پالت بندی برای مصرف کنندگان فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی از جمله فروشگاه های با تجربه در حوزۀ تولید و فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی، آزمایشگاهی و خانگی در سراسر کشور می باشد.

 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()