فلنج جوشی کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. هدف اصلی طراحی و ساخت فلنج جوشی، اتصال لوله و سایر تجهیزات به یکدیگر بدون نیاز به اتصال جوشکاری است. به دلیل طراحی و کاربرد خاص و ویژه ای که قطعات فلنج دارند، خرید و فروش فلنج جوشی در سراسر کشور مورد استقبال صنعت گران و مجریان پروژه های ساختمانی قرار گرفته می شود. فلنج های جوشی به شکل دیسک های فولادی طراحی می شوند که دارای سوراخ هایی هستند که به واسطۀ پیچ و مهره، لوله و اتصالات جوشی را به یکدیگر متصل می کند.

از این رو برای خرید انواع فلنج جوشی فولادی در ابعاد استاندارد ASTM می توانید به فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ مراجعه نمائید. این گروه صنعتی برای سهولت در ارائه خدمات رسانی به مشتریان گرامی، امکان سفارش و خرید آنلاین فلنج جوشی را با قیمت ارزان محیا نموده است.

فروش فلنج جوشی استاندارد با قیمت ارزان

کلیۀ قطعات و تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی بر طبق ضوابط بین المللی استاندارد ساخته می شوند. رایج ترین آلیاژهای فلنج جوشی، کربن استیل ASTM A105 و دیگر آلیاژهای پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. پیش از خرید فلنج جوشی بهتر است، نگاه اجمالی به مشخصات فنی مندرج بر روی فلنج جوشی داشته باشید چون نقش مهمی در انتخاب فلنج جوشی دارد.

ثبت نام شرکت تولید کنندۀ فلنج، سایز قطر خارجی لوله، کلاس یا همان میزان تحمل فشار توسط فلنج، شکل سطح فلنج، میزان ضخامت دیواره و سوراخ فلنج، متریال تشکیل دهندۀ فلنج جوشی و تعیین مبنای استاندارد ASTM و کد فرآیند حرارتی ساخت فلنج از مهمترین مشخصات فنی ساخت انواع فلنج جوشی است که می تواند متناسب با مدل های متنوع فلنج جوشی، ارقام و حروف متفاوتی حکاکی شود.

خرید انواع فلنج جوشی فولادی

خرید و فروش فلنج جوشی به دلیل ویژگی های ساختاری که از آن برخوردار می باشند، از اهمیت بسزایی برخوردار است و همواره تلاش می شود که از متریال با کیفیت و با دوام در ساخت این نوع قطعات اتصالات جوشی بهره گیرند.

فلنج های جوشی فولادی بر اساس نوع کاربری در طرح های متنوعی چون فلنج جوشی مسطح، فلنج جوشی سطح برجسته، فلنج گلودار جوشی، انواع فلنج جوشی لبه دار، فلنج با جوش محفظه ای، انواع فلنج رزوه ای، فلنج جوشی روکار، فلنج دنده ای و ... طراحی و به بازار مصرف عرضه می شوند.

به این ترتیب مجریان پروژه های عمرانی و ساختمانی متناسب با ابعاد و جنس لوله و اتصالات، می توانند بهترین مدل و جنس فلنج جوشی را انتخاب نمایند.

کاربرد عمدۀ فلنج جوشی مسطح برای اتصالات غیر فولادی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود که به منظور اتصالات شیرآلات به کار برده می شود. لذا برای برطرف نمودن نشتی اتصالات نیز از گسکت کمک گرفته می شود، که البته برای خطوط لوله کشی فشار پایین بهره گرفته می شود.برای خرید لرزه گیر به سایت مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید. 

کاربرد فلنج جوشی سطح برجسته نیز دارای لایه ای متصل به سطح اصلی فلنج است که امکان قرار گرفتن فلنج دیگری را بر روی خود ممکن می سازد و دارای حالت صیقلی و یا شیاردار و حلزونی است.

فلنج گلودار جوشی از قسمت مخروطی شکل برخوردار است که سایز قطر آن به اندازۀ قطر لوله ای است که به آن متصل می شود. بدین وسیله میزان تحمل فلنج را نسبت به حالت عادی بهبود می بخشد و بهترین گزینه برای دماهای زیر صفر و بار ارتعاشی است.

فلنج جوشی کور نیز به شکل دیسک خالی با یک سوراخ پیچ طراحی شده است و قابلیت جداسازی سیستم های لوله کشی را از یکدیگر دارد.

لذا با مشاهده تنوع مدل فلنج های جوشی، باید شناخت و آگاهی کامل به کاربرد فلنج ها داشته باشید. البته در صورت مبتدی بودن، می توانید از تجربیات کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ استفاده نمائید.

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ

آدرس تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 419
نمایش همه
علاقه مندی ها ()